بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| جلسه خصوصی قلعه‌نویی با طارمی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۳

تمرین تیم ملی برای دیدار با روسیه، امروز با تمامی بازیکنان دعوت شده برگزار شد. ابتدا احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی، صحبت‌های ابتدایی را به زبان آورد و سپس بازیکنان نیز بت سرمربی جدید تیم ملی به خوش و بش پرداختند تا این جلسه تمرینی آغاز شود.

اما نکته جالب در این خصوص، برگزاری جلسه دو نفره و ویژه‌ای بود که میان مهدی طارمی و امیر قلعه نویی برگزار شد. ستاره پورتو و یکی از مهمترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران، در این جلسه چند دقیقه‌ای، صحبت‌های سرمربی جدید تیم ملی را گوش کرد و نقطه نظرات خود را نیز به زبان آورد.

طارمی که در زمان حضور دراگان اسکوچیچ با این سرمربی کروات وارد چالش شده بود و گفته می‌شد که او یکی از نفراتی است که خواستار بازگشت کارلوس کی‌روش شده است، با قلعه‌نویی به صحبت پرداخت تا طرفین روی اهداف بزرگ تیم ملی در بازی‌های آینده تمرکز داشته باشند.

عکس| جلسه خصوصی قلعه‌نویی با طارمی

مهاجم بوشهری که یکی از مهره‌های کلیدی و غیرقابل جایگزین تیم سرجیو کونسیسائو به شمار می رود، پس از تساوی بدون گل برابر براگا، حالا به اردوی تیم ملی اضافه شده تا با گلزنی در دیدارهای تدارکاتی پیش رو، با روحیه بالاتری به تمرینات پورتو بازگردد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *