بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ: تیم ما بار دیگر شخصیتش را نشان داد؛ الان زمان فکر کردن به نیمه نهایی نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۵

طرفداری | اریک تن هاخ پس از برد ۳-۱ منچستریونایتد مقابل فولام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان، از صعود تیمش به مرحله بعدی ابراز خوشحالی کرد. 

در ادامه گفته‌های تن هاخ در مصاحبه پس از بازی را به نقل از BBC می‌خوانید:

در زمان در اختیار داشتن توپ می‌توانستیم بهتر کار کنیم. ما بدون عالی بودیم. در ابتدای نیمه دوم تحت فشار قرار گرفتیم، به حریف ضربات ایستگاهی دادیم و گل خوردیم. پس از گل خورده، داوید دخیا ما را در بازی نگه داشت. 

هدف ما صعود بود که به آن رسیدیم و از این بابت خوشحالیم. ما شخصیت بالایی از خود به نمایش گذاشتیم. این تیم هر بار که به زمین می‌رود، شخصیت و اراده لازم را نشان می‌دهد. فولام تیم خوبی است و برای غلبه کردن بر آن‌ها باید تیم خوبی بود. نیمه اول خوبی داشتیم. ما در ضد حملات لحظات خوبی را تجربه کردیم و باید ۲-۳ گل جلو می‌افتادیم.  کارت قرمزها

نمی‌خواهم روی تصمیم گرفته شده تاکید کنم. ضد حمله خیلی خوبی بود و به نظرم همه دیدند که خطای هند صورت گرفت.  تقابل با برایتون در نیمه نهایی

فاصله زیادی با بازی بعدی داریم. در شرایطی که ما برهه اخیر را تحلیل خواهیم کرد، بازیکنان راهی مسابقات ملی می‌شوند. در بازگشت هم باید به فکر نیوکاسل، برنتفورد و اورتون باشیم.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *