بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرگرمی جدید فوتبالیست متجاوز/ اقدام ستاره جنجالی در زندان خبرساز شد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۵

از زمان انتقال دنی آلوس به زندان برایانس ایالت کاتالونیا، درخواست لباس ورزشی از سوی زندانیان این زندان بیشتر شده است.

آلوس دو ماه قبل به اتهام تجاوز جنسی به یک شهروند اسپانیایی در یک کلوب شبانه در آخرین شب سال ۲۰۲۲ در بارسلونا، دستگیر شد و با وجود تلاش‌ وکلایش برای آزادی او به قید وثیقه، به دلیل عدم مبادله زندانیان خارجی میان اسپانیا و برزیل، او همچنان در حبس است.

روزهای نخست حبس برای آلوس بسیار سخت سپری شد و گزارش‌هایی از افسردگی، سکوت و شایعاتی مبنی بر اعتصاب غذای وی منتشر شد. اکنون اما انگار وضعیت فرق کرده است و او به این نتیجه رسیده است که باید با شرایط جدیدش کنار بیاید تا تکلیفش مشخص شود هرچند که بعید است که با شواهد و مدارک موجود حکم آزادی‌اش صادر شود.

از این رو آلوس با حمایت طرفدارانی که در زندان دارد، اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال کرده و بسیاری از زندانیانی هم که پیش از این تمایلی به ورزش نداشتند را مجاب کرده که در این مسابقات شرکت کنند، طوری که درخواست لباس ورزشی در زندان به ۴ برابر افزایش پیدا کرده است.  

افزایش تعداد افراد مشتاق به شرکت در این مسابقات، آلوس را به فکر تشکیل لیگ در داخل زندان انداخته است و ظاهراً سطح مسابقات هم به جایی رسیده که نیاز به تشکیل تیم با لباس‌های متحد الشکل است.

آلوس دقیقاً دو ماه پیش دستگیر شد و در حال حاضر هم منتظر پایان تحقیقات درباره اتهامات نسبت داده شده به اوست. برخلاف زندان برایانس یک که در آنجا بیم به خطر افتادن جان ستاره سابق بارسلونا (با توجه به نوع اتهامش) وجود داشت، به نظر می‌رسد که در زندان برایانس ۲ که اکثر زندان آن هم جرایمی مشابه با آلوس دارند، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل روزها را راحت‌تر سپری می‌کند.

در همین رابطه بخوانید: شوک بزرگ به دنی آلوس وارد شد/ خداحافظی رسمی همسر با یک نامه انتقادات تند برادر دنی آلوس از ژوانا سانز/ هرگز از کسی انتظار درک، توجه و وفاداری نداشته باشید دنی آلوس به خاطر همسرش در زندان دست به اعتصاب غذا زد!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *