بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استفانو پیولی: وقتی تیم به این شکل بازی می کند، یعنی مربی بد کار کرده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۲:۴۵

میلان در هفته 27 رقابت های سری آ ایتالیا در خانه اودینزه با نتیجه 3-1 شکست خورد. استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

عملکردی منفی داشتیم. وقتی تیم به این شکل بازی می کند یعنی نه تهاجمی، نه مستحکم، نه دقیق یا متمرکز، یعنی مربی واقعا برای آماده سازی بازی بد کار کرده است. امشب ما با اختلاف پایین تر از حد توانایی هایمان بودیم. می توانید بگوییم ایبرا می توانست بهتر باشد؛ همچنین لیائو اما ما در مجموع در سطح پایینی کار کردیم. 

این یک ضربه مهم در راه کسب سهمیه بود. میلان از 3 بازی اخیرش در سری آ فقط 1 امتیاز کسب کرده اما پیولی با این نظر که تمرکز آنها بیشتر روی لیگ قهرمانان بوده، مخالف بود:

اگر ما از اکنون به فکر یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشیم، یک مشکل جدی است. مخصوصا که حضور در جمع چهار تیم اول لیگ اولویت اصلی ماست. نه، مساله فقط این است که ما طی چند بازی اخیر در سطح خودمان بازی نکرده ایم و اگر در سازماندهی، تمرکز و شدت بازی در سطح خودمان کار نکنیم، بازی به این شکل خواهد شد. قطعا نا امید هستم زیرا طی هفته های اخیر خوب کار نکرده ایم. باید در تمام زمینه ها پیشرفت کنیم زیرا نمایش امشب اصلا خوب نبود. 

در سال 2023 میلان در بازی های خارج از خانه لیگ 2 پیروزی، 1 تساوی و 4 شکست را تجربه کرده است:

امشب خیلی کُند بازی کردیم. حتی با اینکه حریف پرس چندانی نداشت، اشتباهات زیادی داشتیم. با حضور کرونیچ و ربیچ به سیستم 4-2-3-1 برگشتیم اما باور کنید امشب مشکل تاکتیک نبود. بارها مردم در مورد سیستم های تاکتیکی صحبت می کنند و به تمرکز و شدت بازی توجه ندارند. همه ما می توانیم و باید بهتر کار کنیم. 

با توجه به تغییر سیستم میلان در نیمه دوم، آیا ممکن است آنها سیستم 3 دفاعه را کنار بگذارند و به سیستم 4-2-3-1 برگردند؟

می توانیم برگردیم. ارزیابی خواهیم کرد. این موضوع به شرایط ما هم بستگی دارد؛ اینکه چه بازیکنانی در دسترس هستند و همچنین حریف چه خصوصیاتی دارد. ما مشتاقیم به سبکی برگردیم که همگی از آن بیشترین لذت را می بریم و این متناسب با خصوصیات ماست و باعث کسب نتیجه می شود. امشب چیزهای زیادی خوب پیش نرفتند. اصلا انتظار چنین چیزی نداشتم زیرا هیچ نشانه ای از عدم تمرکز و مشکلات تکنیکی و تاکتیکی دیگر وجود نداشت. ما همیشه طوری برای بازی ها آماده می شویم که در شرایط خاصی مزیت داشته باشیم اما امشب بازی را بد شروع کردیم و بدتر تمام کردیم. واقعیت همین است. باید بهتر کار کنم تا بازیکنانم با انگیزه تر باشند و تمرکز بیشتری داشته باشند. 

موقع گرم کردن، پیولی مدام در حال صحبت با لیائو بود. او چه چیزهایی به مهاجم پرتغالی می گفت:

از او خواستم قاطعانه بازی کند، حواسش به درون زمین باشد و یک مهاجم باشد. او بارها از محوطه جریمه حریفان خیلی دور بود اما یک پنالتی و چند کرنر به دست آورد. وقتی توپ های کافی به او نرسد، به عقب تر می آید تا توپ دریافت کند اما حتی با مهارت های او، نمی تواند از 5 یا 6 بازیکن عبور کند تا به گل برسد. می خواهیم او به دروازه حریفان نزدیک تر باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *