بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلو آنچلوتی: باید بارسلونا را همچون یک شیر بدانیم؛ قبل از چنین دیداری همیشه ترس وجود دارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۳

طرفداری | کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از احتمال بازی دادن به وینیسیوس در سمت راست مقابل بارسلونا خبر داد.

رئال مادرید فردا شب در لالیگا و در چارچوب دیدار هیجان انگیز ال کلاسیکو مهمان بارسلوناست. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های کارلو آنچلوتی در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید. روحیه این را دارید که هر اتفاقی افتاد باز هم ادامه دهید؟

این روندی است که باشگاه باید سپری کند اما قبلاً هم گفته ام دوست دارم کل زندگی ام را در رئال مادرید بمانم اما چنین چیزی غیرممکن است. می خواهم ادامه دهم و امیدوارم همین طور شود. چیزی که باشگاه تصمیم می گیرد، مهم نیست چون من از هر روزم در این باشگاه لذت می برم. اگر باشگاه مرا فقط برای سه ماه بخواهد، از هر سه ماه آن لذت می برم. اگر برای سه سال بخواهد نیز همین طور. دو جام کسب کرده اید و در سه جام شانس قهرمانی دارید. نظرتان در مورد این قانون نانوشته که هر کسی قهرمان نشود می رود، چیست؟

قوانین نوشته شده تغییر می کنند و قوانین نانوشته نیز همین طور. اما فکر می کنم یک جام دیگر خواهیم برد. اگر در این بازی پیروز نشوید، لالیگا را از دست می دهید؟

نمی دانم چون فقط می خواهم پیروز شوم و فقط به پیروزی فکر می کنم. کروس و مودریچ؟

از این که در مورد آن ها شک و تردید وجود دارد، سورپرایز شدم چون آن ها بهترین هستند. فکر می کنید در چه جامی شانس قهرمانی بیشتری دارید؟

آمار نشان می دهد که ما در لالیگا و کوپا دل ری دست پایین تر را داریم اما در لیگ قهرمانان این طور نیست.  سیستم بازی بارسا؟

دانستن این که شاهد چه دیداری خواهیم بود، بسیار سخت است چون هر بازی تاریخچه و شرایط خاص خود را دارد. قرعه لیگ قهرمانان؟

درست است که بازی برگشت در خانه در سال گذشته به ما کمک زیادی کرد اما این حقیقت که دیگر قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد، فاکتور بازی خانگی را چندان واجد اهمیت نمی کند. سانتیاگو برنابئو کمک زیادی به ما در بازی رفت خواهد کرد. وینیسیوس مقابل آرائوخو؟

وینیسیوس همیشه وینیسیوس است و پویایی او در بازی فردا به او کمک خواهد کرد. به بازی دادن به او در سمت راست فکر می کنم. بارسا چگونه است؟ ترسی دارید؟

باید به بارسلونا به چشم یک شیر نگاه کنیم، نه به چشم یک گربه. اگر آن ها را یک گربه بدانیم، مانند این است که قرار است به مهمانی برویم. ولی نه ما قرار است مقابل تیمی فوق العاده بازی کنیم و این دیداری مهم است. در این بازی ها، همیشه ترس وجود دارد و این طبیعی است. ترس و اضطراب طبیعی هستند. برای من، دو ساعت قبل بازی بدترین ساعات هستند. شرایط تیم؟

از 22 ژانویه تا الان، تیم عملکرد بسیار خوبی داشته است. در شرایط خوبی هستیم، بسیار باانگیزه و هیجان زده ایم. شرایط جسمانی ما بسیار خوب است و از جنبه فنی و تاکتیکی پیشرفت زیادی داشته ایم و در دفاع بهتر شده ایم. فکر می کنم می توانیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. میلیتائو؟

شاید اگر بگویم وینیسیوس بهترین مهاجم دنیا و میلیتائو بهترین مدافع دنیاست، اعتبار خود را از دست بدهم اما این حقیقت است. من صادق هستم. میلیتائو چیزی کم ندارد. تنها مشکل او این است که همیشه 100 درصد متمرکز نیست و مسئله دیگر این است که زیاد خوش تیپ و جذاب نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *