بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سازمان وان چمپیونشیپ| نابودگر تایلندی فایتر ایرانی را ناک اوت کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۹

نابودگر تایلندی در سازمان وان چمپیونشیپ، فایتر ایرانی را ناک اوت کرد.

به گزارش طرفداری، سامان عاشوری 28 ساله در رقابت وزن 63.5 کیلوگرم موی‌تای «مبارزات روز جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف یودلک پت تایلندی رفت.

این دو مبارز در طی راند اول، رقابتی نزدیک با یکدیگر داشتند اما در دقایق پایانی این دور یودلک پت با ضربات سنگین و متوالی مشت در حال برتری مقابل عاشوری بود که زنگ اتمام زمان راند اول، مانع برتری ورزشکار تایلندی شد.

یودلک پت که به «نابودگر» شهرت دارد، در راند دوم نیز به برتری خود ادامه داد و تنها به 27 ثانیه زمان نیاز داشت تا با مشت سنگین دست راست خود، ضمن ناک اوت کردن حریف ایرانی، به مبارزه پایان دهد.

این دومین برد یودلک پت تایلندی در سازمان وان چمپیونشیپ بود. او پیش‌تر در 27 ژانویه (7 بهمن 1401) و در هفته دوم مبارزات جمعه مقابل ویتز رومانیایی به برتری دست یافته بود. 

با این برد، یودلک پت رکورد حرفه ای خود را به 86 برد بهبود بخشید. ضمن اینکه او 33 باخت در کارنامه دارد. همچنین عاشوری اکنون 19 برد از 22 مبارزه به دست آورده است.

مبارزات جمعه سازمان وان چمپیونشیپ، یک رویداد رزمی هفتگی است که هر جمعه از ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی شهر بانکوک تایلند برگزار می‌‎شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *