بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلوب| پیکان مجتبی، پیکان جوانان…

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۱

هیاهو و هیجان رقابت سه تیم بالای جدول، چند هفته‌ای است که همه توجه فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده، اما بد نیست کمی هم از تیم‌های میانه جدولی بگوییم. تیم‌هایی که همیشه در امان هستند؛ نه قهرمان می‌شوند، نه سقوط به لیگ یک را تجربه می‌کنند و حتی گاهی نیم‌نگاهی به سهمیه آسیایی دارند.

پیکان در طول چند سال اخیر، جزو آن دسته تیم‌هایی بوده که احساس امنیت و جایگاه امن همیشگی‌اش را در میانه جدول دوست داشته. این فصل هم آن‌ها از این قاعده مستثنی نبودند و البته کمی هم از جایگاه خودشان، دور شدند. فعلا و تا هفته بیست‌وسوم، با ۲۳ امتیاز، پیکانی‌ها در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته‌اند.

یکی از مشکلات تاکتیکی تیم مجتبی حسینی، نداشتن مهاجم نوک تخصصی و بازی‌ساز مناسب است. هرچند حسینی علاقه خاصی به جوان‌گرایی دارد و عنوان جوان‌ترین تیم لیگ، برای این تیم و سرمربی‌اش ثبت شده ولی آمار و ارقام، گویای اطلاعات عجیب و غریب درباره‌ پیکانی‌هاست؛ جوان‌ترین تیم فصل و ضعیف‌ترین خط حمله، در تصاحب پیکانی‌ها است. آن‌ها در طی بیست‌وسه بازی، تنها ده گل به ثمر رسانده‌اند. این آمار، پرده از این موضوع برمی‌دارد که بهترین گلزنان باشگاه پیکان، تنها دو گل زده‌اند؛ دانیال جهانبخش و منصور باقری، دوگله‌های پیکان تا به اینجای فصل هستند.

بعد از آمار ضعیف در گل‌زنی، نوبت به نتایج این تیم تهرانی می‌رسد؛ ۸ باخت و تنها ۴ برد با ذکر این نکته که آن‌ها در مساوی، استاد هستند! مس رفسنجان با سیزده، ذوب ‌هن با دوازده و آلومینیوم و پیکان با یازده نتیجه مساوی، سلاطین تساوی در لیگ بیست‌ودو هستند.

در لیگ وضعیت چندان خوبی ندارند اما در جام حذفی، توانستند خودشان را به هشت تیم پایانی برسانند. تیم پیکان، هفتم اردیبهشت ماه سال آتی در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نساجی می‌رود. پیکان با منطقه سقوط ده امتیاز فاصله دارد و به نظر می‌رسد که تیم مجتبی حسینی در لیگ برتر ماندنی است. یادمان نرود که همین تیم پیکان، به همراه فولاد، تیم‌هایی بوده‌اند که دو باخت سپاهان صدرنشین را رقم زده‌اند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *