بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باقی ماندن ۱۳ بوکسور در اردو/ اعلام ترکیب به سال آینده موکول شد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، پنجمین مرحله از مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 –  ازبکستان برگزار شد و 13 بوکسور موفق شدند در میان نفراتی که شانس حضور در آوردگاه جهانی را دارند، قرار بگیرند. مظاهری: اگر نامزدی توانایی تغییر ندارد کنار برود

آرشام حسنی، مهدی پرویزی، مهدی خسروی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌‎بخش، مهدی امیری، علی حبیبی‌نژاد، مسلم مقصودی، سیدشاهین موسوی، سالار رادمرد، میثم قشلاقی، سیدمحمد سیدصدری و پوریا امیری نفراتی هستند که فرصت حضور در مسابقات جهانی را دارند اما هنوز ترکیب قطعی مشخص نیست.

همچنین به دلیل ابهاماتی که در وزن 92+کیلوگرم وجود دارد، مقرر شد پس از شروع مجدد اردوها در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

با توجه به حساسیت مسابقات قهرمانی جهان در هفته‌های آینده و با نظر کادرفنی و مدیر تیم‌های ملی در خصوص نفرات و اوزان اعزامی تصمیم‌گیری خواهد شد.

اردوی تیم ملی هم اکنون تعطیل شده و مرحله جدید تمرینات از 15 فروردین‌ماه سال جدید آغاز می‌شود.

هدایت این نفرات برعهده حسینقلی نهرودی به عنوان سرمربی است و غلامرضا کریمی، همایون امیری، فروتن گل آرا و محمود نهتانی مربیگری تیم را برعهده دارند. مرتضی بهرامی‌نژاد نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار ملی پوشان حضور دارد.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023، روزهای 11 تا 24 اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پپام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *