بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیولی: ناپولی تیم بزرگی است اما میلان می‌خواهد فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۳

استفانو پیولی می گوید کسب لیگ قهرمانان اروپا هدف میلان است.

طرفداری | میلان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-2023 به مصاف تیم هم وطنش، ناپولی آماده خواهد رفت اما پیش از آن باید سه بازی در سری آ انجام دهد و فردا مهمان اودینزه خواهد بود. استفانو پیولی سرمربی میلان در نشست خبری این تیم پیش از بازی با میلان شرکت کرد و پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود.

استفانو پیولی گفت:

اودینزه تیمی فنی، فیزیکی و منسجم است. دیداری است که باید با توجه و ثبات عمل انجام شود. از کیفیت آن ها آگاه هستیم و تلاش خواهیم کرد بازی خود را کنیم.

در حال تمرین بودیم که حریف خود را در لیگ قهرمانان اروپا شناختیم. در یک چهارم نهایی هستیم پس رو به رو شدن با هر حریفی سخت است. ناپولی تیمی قدرتمند است اما لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان است و میلان هم میلان. هیجان زده و خشنود هستیم. با انگیزه و بلندپروازی به رقابت خواهیم پرداخت. برای صعود تلاش خواهیم کرد. با اسپالتی رابطه ای عالی دارم و او را یک سرمربی فوق العاده می دانم. بردن لیگ قهرمانان اروپا هدف ماست. می خواهیم تا آخر پیش برویم. تجربه بالایی داریم که به ما کمک می کند بدانیم در چه سطحی هستیم. فعلا باید در سه بازی سری آ قبل از لیگ قهرمانان اروپا خوب بازی کنیم.

ابراهیموویچ با هم تیمی هایش وقت می گذراند. به خوبی می داند که وقتی لیست خود را اعلام می کردیم، شرایط بازی نداشت. او آرام است و می خواهد تا می تواند بازی کند و برنده شود. حالش خوب است اما فکر نمی کنم بتواند 90 دقیقه بازی کند. باید تصمیم گیری کنم. لیائو خوب تمرین می کند. او آرام و مصمم است. وضعیت تونالی خوب پس از استراحت مقابل سالرنیتانا خوب است. بن ناصر هم بهتر است.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *