بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گراهام پاتر: جایگاه اورتون از سختی این بازی کم نمی کند؛ احترام زیادی برای آنچلوتی قائلم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵

طرفداری | گراهام پاتر، سرمربی چلسی علت غیبت رحیم استرلینگ در لیست تیم ملی انگلیس را مصدومیت این بازیکن بیان کرد.

چلسی فردا در لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون می رود. گراهام پاتر در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های گراهام پاتر در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید. تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟

احساس هیجان انگیزی است اما اکنون ترجیح می دهم در مورد اورتون یعنی بازی فردا صحبت کنم. در مورد بقیه مسائل وقت برای صحبت هست. غلبه بر شک و تردیدها در مورد تیم؟

لحظه سختی برای همه ماست چون نتایج آن چیزی که می خواستیم نبودند. اگر نتایج به اندازه کافی خوب نباشند، می پذیرم و باید بر لحظات سخت غلبه کرد و با آن ها رو به رو شد. فرم بهبود یافته تیم؟

به شانس نیاز دارید. هر چقدر بتوانید خوب باشید، باز هم مهم است که خوش شانس باشید. گاهی باید در طوفان بجنگید. از شرایط سخت خود با سه پیروزی متوالی خارج شدیم اما نیاز داریم به این روند ادامه دهیم. وضعیت بازیکنان؟

رحیم استرلینگ از ناحیه همسترینگ مشکل دارد. زیاد جدی نیست اما او بازی مقابل اورتون و همچنین بازی های ملی را از دست داد. برای میسون مانت نیز همین مسئله صدق می کند. او نیز رقابت های ملی را از دست می دهد. تیاگو سیلوا و آزپیلیکوئتا نیز غایب هستند. انگولو کانته شانس بازگشت به لیست تیم را دارد. هدف شما چیست؟

با توجه به جایگاه فعلی مان، هدفم تمرکز روی بازی مقابل اورتون است. باید این سه امتیاز را مقابل رقیبی سخت کسب کنیم. آن ها با نهایت قدرت خود بازی می کنند و این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم. جایگاه اورتون مهم نیست، این بازی سختی است. دایچ سرمربی فوق العاده ای است و آمار او تاثیرگذار است. انجام کاری که او در برنلی انجام داد، دستاورد بزرگی است. اورتون باانگیزه است. بازگشت کانته تیم را به خوبی تقویت می کند؟

سرمربیان پیش از من همیشه به خوبی در مورد انگولو صحبت کردند چون او بازیکنی برتر است. او فقدان بزرگی برای ما بوده است. خوشحالیم که او همراه ماست و باید به یاد داشته باشیم که او از مصدومیتی طولانی مدت برگشته است. باید قدم ها برای بازگشت کانته به سرعت بازی در لیگ برتر را به درستی برداریم. تقابل با آنچلوتی؟

وقتی در اورتون بود، مقابل او بازی کردم. او یک جنتلمن است و چیزی جز احترام نسبت به دستاوردهای او در دوران حرفه ای اش، برای گفتن نیست. فکر می کنم مدت زمانی که او بین دو قهرمانی لیگ قهرمانان یعنی بیست سال سپری کرد، خارق العاده بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *