بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یولیان ناگلزمان: می‌خواهیم هر دو بازی‌مان مقابل منچسترسیتی را ببریم؛ هرگز از مربی دیگری کپی نکردم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳

در چارچوب هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، بایرن مونیخ یک‌شنبه در بای آرنا به مصاف بایرلورکوزن می‌رود.

طرفداری | با انجام قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هشت تیم صعود کرده به این مرحله با حریفان خود و مسیرشان تا فینال استانبول آشنا شدند. بایرن مونیخ باید مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد و برنده این دیدار با برنده جدال رئال مادرید و چلسی در نیمه نهایی روبه‌رو خواهد شد. به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان درباره رویارویی با منچسترسیتی، گفت: همراه با کادرفنی قرعه کشی را تماشا کردیم. این یک قرعه خوب و چالش برانگیر است. (با چنین قرعه‌ای) اگر در نهایت قهرمان شویم، نمی‌توانید بگویید که خوش شانس بوده‌ایم. ما قبل‌تر در گروه سختی حضور داشتیم و سپس مقابل پاری سن ژرمن قرار گرفتیم و حالا هم باید به مصاف منچسترسیتی برویم. نیمه نهایی احتمالی نیز یک بازی در کلاس برتر خواهد بود. رئال مادرید سال گذشته مسیر مشابهی (با ما) داشت و امسال ما هم می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. قرعه کشی انرژی زیادی به من داده و انتظار بالایی دارم. ما به خوبی برای آن آماده خواهیم شد و همه مشتاقانه منتظر این بازی هستیم.

ناگلزمان در مورد پپ گواردیولا و اینکه آیا او الگویی برایش بوده است، گفت: 

من بسیاری از بازی‌های بارسلونای او را دیدم. همچنین در سیتی و بایرن. من هرگز از مربی دیگری کپی نکردم. تیم‌های پپ سرگرم کننده هستند و ایده او از فوتبال بسیار تهاجمی است. تیم‌هایش مالکیت زیادی دارند و من همیشه از بازی آن‌ها لذت برده‌ام. 

ناگلزمان درباره رویارویی با ارلینگ هالند پس از کیلیان ام باپه و لیونل مسی، گفت: 

هالند بازیکن فوق العاده خوبی است که بسیار خطرناک نیز هست. او از نظر سرعت و فیزیک، کیفیت فوق العاده‌ای دارد. او حتی از ام باپه هم فیزیکی‌تر است. بازی مقابل او و دویدن‌هایش لذت بخش نیست. اما ما هم بازیکنان تهاجمی بسیار خوبی داریم. سیتی نیز بازیکنان خوب دیگری دارد.

ناگلزمان درباره بازی فصل پیش‌شان مقابل ویارئال و حذف از این مرحله، گفت: 

در بازی رفت سال گذشته، عملکرد خوبی نداشتیم. در بازی برگشت بهتر بودیم اما با یک موقعیت حذف شدیم. امسال قصد داریم به مراحل بالاتری برویم و بنابراین می‌خواهیم بازی‌هایمان مقابل سیتی را ببریم.

ناگلزمان در مورد وضعیت مصدومان و غایبان تیمش برای بازی مقابل بایرلورکوزن، گفت: 

چوپو در دسترس نیست. او نمی‌توانست تمرین کند و خواهیم دید در چند هفته آینده وضعیتش چطور خواهد شد. او در حال حاضر مشکلات بزرگی در ناحیه کمر دارد. ران پای ماتیس تل نیز گرفته است اما مشکل جدی نیست. فرض می‌کنم بقیه نیز برای بازی فردا در دسترس باشند. 

برخی بازیکنان چهار کارت زرد دریافت کرده‌اند و در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر، بازی بعدی مقابل دورتموند را از دست خواهند داد. ناگلزمان درباره اینکه آیا این موضوع روی تصمیم گیری‌اش برای انتخاب ترکیبش تاثیر خواهد گذاشت یا خیر، گفت: 

همه چیز مربوط به شکست دادن لورکوزن می‌شود. بازیکنانی بازی خواهند کرد که در بهترین فرم خود هستند، فارغ از اینکه چه کسی در صورت دریافت کارت زرد محروم می‌شود یا خیر. همیشه نمی‌توان از گرفتن کارت زرد اجتناب کرد اما بازیکنان من به اندازه کافی باهوش هستند. 

ناگلزمان در مورد اینکه آیا تیم ملی آلمان به باشگاه‌ها آسیب زده است، گفت: 

فرم تیم ملی روی ما تاثیری ندارد. در تیم‌های آلمانی، تنها بازیکنان بازیکنان ملی پوش آلمانی که پس از حذف از جام جهانی بازی می‌کنند، حضور ندارند. خیلی بود که تیم‌های آلمانی از مرحله گروهی صعود کردند و کاش تیم‌های بیش‌تری به مرحله یک چهارم می‌رسیدند. اما آن‌ها با حریفان سختی روبه‌رو شده بودند و این ربطی به تیم ملی ندارد. 

ناگلزمان در مورد دعوت نشدن لروی سانه به تیم ملی آلمان، گفت: 

من کسی نیستم که بازیکنان را دعوت می‌کند. این کار من نیست بنابراین باید از هانسی بپرسید. او دلیل این کار را برای من توضیح داده اما محرمانه است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *