بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کورتوا: هازارد منتظر فرصتی بود که از راه نرسید؛ بعد از گل می دانستیم که صعود کرده ایم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۷

تیبو کورتوا شب گذشته مقابل لیورپول دروازه اش را بسته نگه داشت تا رئال مادرید در مجموع دو بازی 6-2 به پیروزی رسیده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

طرفداری | تیبو کورتوا در مصاحبه با tjcope راجع به وضعیت هموطنش ادن هازارد در رئال مادرید گفت:

وقتی هازارد از جام جهانی برگشت، خیلی خوب تمرین می کرد و منتظر یک فرصت بود چون برزیلی ها اینجا نبودند. این فرصت از راه نرسید، و باعث شد او احساس سرخوردگی کند. او هیچوقت به کسی بی احترامی نکرده است.

هرناندز هرناندز روز گذشته داور VAR بود و یک خطای هند علیه لایپزیش اعلام کرد. در دربی مادرید او خطای هند واضح تر به نفع ما را اعلام نکرد. می خواهم از او بپرسم که چطور ممکن است؟

ما نمایش خوبی داشتیم. آنها سعی کردند موقعیت هایی خلق کنند و آلیسون هم چند واکنش درخشان داشت تا قبل از اینکه گل ما از راه برسد، می دانستیم که هنوز شانس دارند. به محض اینکه به گل رسیدیم، بازی کمی سردتر شد و می دانستیم که صعود خواهیم کرد. آنها هم بعد از نتیجه ای که در بازی رفت به دست آمده بود می دانستند که اگر کار دیوانه واری انجام دهند می توانیم مجازاتشان کنیم اما بیشتر به دنبال رسیدن به گل در دقایق ابتدایی مسابقه بودند، درست مثل کاری که سال گذشته چلسی قصد انجامش را داشت و در آن صورت است که بازی می تواند تغییر کند. ما بلوغ کامل خود را نشان دادیم و این کلیدی بود و بیش از حد ذهن خود را درگیر نکردیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *