بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هانس یواخیم واتسکه: ادین ترزیچ کسی است که از صمیم قلب خود را وقف دورتموند می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۷

ادین ترزیچ پس از برکناری مارکو روزه از سمت خود، هدایت دورتموند را از ابتدای این فصل بر عهده گرفت و تاکنون نیز عملکرد خوبی در این باشگاه داشته و به فرد محبوبی در میان هواداران تبدیل شده است. موردی که باعث شده هانس یواخیم واتسکه او را به شدت تحسین کند.

طرفداری | هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل بروسیا دورتموند به تازگی در مصاحبه با بیلد به تمجید از ادین ترزیچ پرداخته است. او درباره سرمربی‌شان، گفت:

ما امیدواریم که او بتواند در اینجا یک دوران را رقم بزند. داشتن یک دوره طولانی مربیگری، چیزی است که همه آرزویش را دارند. البته این موضوع به نتایج نیز بستگی دارد. در هر صورت، ادین ایمان زیادی دارد و از اعتبار بالایی برخوردار است. ادین نمونه‌ای از اراده مطلق است. این برای او در هر موقعیتی از زندگی‌اش صدق می‌کند. او می‌تواند بازیکنان را متقاعد کند که این سفر، صرف نظر از هر اتفاقی بسیار ارزشمند است.

واتسکه در ادامه درباره احساسات ترزیچ به دورتموند و تلاشی که برای این باشگاه می‌کند، گفت:

ادین همیشه به تیم می‌رسد. این همیشه در بروسیا دورتموند مهم است که سرمربی مدام با محیط باشگاه ارتباط برقرار کند. دورتموند باشگاه احساسی است و میلیون‌ها هوادار ما خواهان کسی هستند که از صمیم قلب، خود را وقف باشگاه کند و او این کار را انجام می‌دهد اما نه به شکل مصنوعی. این رفتارهایش اصیل هستند زیرا تمام این‌ها را در این سال‌ها تجربه کرده است. 

واتسکه درباره نگرانی‌هایش بابت ترزیچ، گفت:

وقتی عصرها با یکدیگر صحبت می‌کنیم، به او می‌گویم فرا کمی آرام‌تر باشد اما چنین چیزی برای او تعریف نشده است. او چنان روی کارش تعصب دارد که باید مواظب باشید بیش از حد کار نکند.    

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *