بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنجال سرمربی سابق استقلال در ایتالیا/ خبرساز شدن مقایسه عجیب استراماچونی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۱

آندره استراماچونی، سرمربی اسبق اینترمیلان در اظهارنظری درباره بازی یوونتوس و رم، به تمجید از کاسانو پرداخت که این عقیده او در مقایسه بین دل‌پیرو و ستاره سابق جالوورسی، موافقان و مخالفان زیادی داشت.

استرا در مورد مهارت‌های کاسانو و در مقایسه او با دل‌پیرو، با گفتن جمله “کاسانو در بازی خالص بهتر از دل پیرو است”، تصریح کرد: “در دو مقطع با کاسانو در فضایی مشترک حضور داشتم. یکی در رم، چون من در بخش جوانان بودم و می‌دیدم این این بازیکنی که از باری می آید یک استعداد باورنکردنی است. ما سالی که توتی و کاسانو با هم بودند را دیدیم که آنها به عنوان دو مهاجم بازی می کردند، آنها کیفیتی ارائه کردند که فقط خودشان قادر به خلقش بودند. من آن برد ۴-۰ مقابل یوونتوس را به یاد می آورم که در آن، این زوج یک سری بازی های باورنکردنی ارائه کردند. سپس او را به عنوان بازیکن در اینتر در اختیار داشتک. چیزهایی با او دیدم که دیگر ندیدم.”

مقایسه با یک نماد که توسط خود استراماچونی تعریف شده است، مانند دل پیرو، شبکه های اجتماعی را شعله ور می کند و در میان نظرات کسانی هستند که دقیقاً مانند مربی سابق نراتزوری فکر می کنند، در حالی که دیگران فکر می کنند که شباهت بین این دو غیرقابل تصور است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *