بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سازمان وان چمپیونشیپ| فایتر ایرانی به مصاف نابودگر تایلندی می‌رود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹

مبارز ایرانی در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ به رقابت می‌پردازد.

به گزارش طرفداری، سامان عاشوری 28 ساله در وزن 63 کیلوگرم موی تای به مصاف یودلک پت تایلندی می رود.

عاشوری دارای رکود 19 برد از 22 مبارزه است. او تمرینات خود را زیر نظر ذاتوت فایتر الجزایری که سال گذشته بازنشسته شد، پیگیری می‌کند.

در آن سوی میدان نیز یودلک پت مبارز 28 ساله تایلندی که 85 برد از 121 مبارزه در کارنامه خود دارد، چالش سختی برای فایتر ایرانی خواهد بود.

یودلک پت، ملقب به «نابودگر»، چهار بار قهرمان موی تای جهان شده است. او اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیپ را 27 ژانویه (7 بهمن) در رویداد «مبارزات جمعه» این سازمان انجام داد؛ جایی که در راند دوم، سیلویو ویتز مبارز رومانیایی را با ناک اوت کرد.

هفته نهم مبارزات روز جمعه سازمان وان چمپونشیپ فردا برگزار خواهد شد؛ رقابتی که ساعت 16: جمعه هر هفته به وقت ایران در استادیوم بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می شود.

در مهمترین رویداد این هفته، اسطوره موی تای یعنی سم جای انگانو به مصاف رایان شیهان فایتر ایرلندی می‌‎رود.

در رقابت‌های هفته گذشته محمد صادقی مقابل حریف خود به برتری رسید اما سیدمهدی یکی دیگر از ورزشکاران ایران در دیدار با هوو شیائولنگ از چین شکست خورد.

به غیر از عاشوری، صادقی و مهدی، فایترهای زیادی از ایرانی در مجموعه مبارزات ONE Friday Fights شرکت کرده‌اند که از آن جمله می توان به کیوان سلیمانی، آرش مردانی، پوریا گلپور، فریا امینی پور و علی اصغر قدرتی سراسکن اشاره کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *