بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میکل آرتتا: سه سال از آخرین شب بزرگ اروپایی ما می گذرد؛ باید خیلی بهتر از بازی رفت عمل کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۴

طرفداری | میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از بازگشت گابریل ژسوس به میادین خوشحال است و وضعیت او را هر روز بهتر از قبل توصیف می کند.

آرسنال فردا شب در چارچوب بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان اسپورتینگ لیسبون است. بازی رفت دو تیم در پرتغال با تساوی 2-2 به پایان رسید و همین مسئله این بازی را به اوج حساسیت خود رسانده است. در ادامه صحبت های میکل آرتتا در کنفرانس خبری قبل از این بازی را مشاهده می کنید. گابریل ژسوس:

دیدن بازگشت او به میادین فوق العاده بود. به راحتی می توانستید احساس خوشحالی تمام اطرافیان او را حس کنید. دلتنگ او بودیم و حال او برگشته است. باید دقایق بازی ژسوس را کنترل کنیم تا کم کم او را به آمادگی کامل برسانیم. او حس خوبی دارد و هر روزی که تمرین می کند، وضعیتش بهتر می شود. سیستم چرخشی:

در نظر داریم تا همان ساختاری را داشته باشیم که در لیسبون داشتیم اما قرار است خیلی بهتر از هفته گذشته عمل کنیم. بازی های بزرگ:

سه سالی می شود که هیچ شب اروپایی بزرگی نداشته ایم. از فرم هالند در بازی دیشب منچسترسیتی شگفت زده شدید؟

نه، به خصوص وقتی شما به عملکرد او در گذشته و سرمربی و بازیکنان اطراف او نگاه می کنید، شگفت زده نمی شوید. فرم بازی منچسترسیتی:

نمی توانیم عملکرد آن ها را کنترل کنیم. استانداردهایی که در سال های گذشته داشته اند را می دانیم. الگوی تو؟

نمی توانم به نام خاصی فکر کنم اما مطمئنم افراد زیادی الگوی من هستند. یکی از افرادی که برای سال های زیادی او را تحسین کرده ام، رافائل نادال است. برای من او قطعاً می تواند در صدر لیست قرار بگیرد. انکتیا:

او بهتر و بهتر می شود. هنوز چند هفته زمان نیاز دارد و باید صبور باشیم. این مصدومیتی بدموقع بود و او چالشی بزرگ پیش روی خود دارد. خدا را شکر که مصدومیتش به آن جدیت و بدی ای که می توانست باشد، نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *