بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| حرکت جنجالی رونالدو در عربستان سوژه شد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۵

باشگاه النصر دیشب موفق شد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی عربستان حریفش ابها را با نتیجه ۳-۱ شکست بدهد. اما این مسابقه تحت‌الشعاع عصبانیت شدید کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ النصر، قرار گرفت که در پایان نیمه اول اتفاق افتاد و برای او یک کارت زرد به همراه داشت.

در حالی که چند ثانیه به پایان نیمه اول مسابقه باقی مانده بود و روی یک ضدحمله توپ به رونالدو رسید و او موقعیت خوبی داشت تا با ادامه حرکت به سوی دروازه ابها به گل برسد، اما داور در میانه این حمله و در حالی که توپ در اختیار رونالدو بود در سوت خود دمید و پایان بازی در نیمه اول را اعلام کرد.

کریستیانو که از این اقدام داور خشمگین شده بود نمی‌توانست عصبانیتش را کنترل کند. او توپ را از روی زمین برداشته و با قدرت به سمت آسمان شوت کرد. این حرکت و اعتراض‌های بعدی کریستیانو باعث شد داور یک کارت زرد به ستاره پرتغالی نشان بدهد.

این حرکت رونالدو واکنش‌های رسانه‌ای زیادی داشت اما شوخی‌ای که شرکت هواپیمایی رایان‌ایر با ستاره پرتغالی کرد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تنها لحظاتی بعد از عصبانیت رونالدو و شلیک توپ به سمت آسمان توسط او شرکت رایان ایر ویدئوی کوتاهی در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد در حالی که یکی از هواپیماهای مسافربری رایان‌ایر در حال پرواز در آسمان است یک توپ به فاصله نزدیکی از کنار آن عبور می‌کند. برای کسانی که بازی را دنبال می‌کردند مشخص بود که رایان‌ایر به شوت کریستیانو طعنه زده و می‌خواهد بگوید توپ او تا سطح پرواز هواپیماهای مسافربری بالا رفته است.

عکس| حرکت جنجالی رونالدو در عربستان سوژه شد

عکس| حرکت جنجالی رونالدو در عربستان سوژه شد

251251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *