بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماروتا: انتقادات از اینزاگی منصفانه نبوده؛ پشت در ماندن طرفداران اینتر؟ به یوفا شکایت می کنیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۶:۱۷

طرفداری | جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر پس از صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی با حذف کردن پورتو با اسکای ایتالیا مصاحبه ای انجام داد:

این صعود به یک چهارم نهایی که اینتر پس از 12 سال به آن دست یافت را جشن می گیریم و به خاطر آن کادرفنی و بازیکنان شایسته تحسین هستند. از هواداران حاضر در ورزشگاه هم متشکرم و همچنین اعلام می کنم به فکر حدود 1000 هواداری که با وجود خرید بلیت، پشت در ماندند نیز هستم. بدیهی است که به یوفا شکایت خواهیم کرد تا از دلیل این اتفاق غیرمنتظره آگاه شویم. فیلمی از خانواده های بیرون از استادیوم و کودکان در حال گریه را دیدم. این اتفاق نباید برای هیچ هواداری رخ دهد زیرا فوتبال باید نشان دهنده اتحاد و شادی باشد. امروز صبح با مقامات محلی صحبت کرده بودیم و آنها به ما اطمینان دادند حتی هواداران بیشتری از ظرفیت تیم مهمان اجازه ورود خواهند داشت. در عوض، این اتفاق نیفتاد. این خانواده‌ها مطمئنا با کودکانشان برای انجام اعمال خشونت‌آمیز به اینجا نیامده بودند، بلکه می خواستند از تیم محبوب خود حمایت کنند. می دانیم که یوفا مقصر نیست اما احساس می کنیم با یک شکایت رسمی می توانیم از تکرار چنین اتفاقی جلوگیری کنیم.

گفتنی است صبح امروز خبرهایی وجود داشت که به هیچ هوادار اینتر حتی اگر بلیت‌ را به طور قانونی خریداری کرده باشد، اجازه ورود به محدوده تماشاگران تیم میزبان داده نخواهد شد. سپس اطمینان داده شد تا زمانی که هواداری پیراهن یا شال اینتر نداشته باشد، اجازه ورود خواهد داشت اما با شروع بازی حدود 1000 هوادار پشت درب های ورزشگاه ماندند.

در پایان از ماروتا در مورد بی ثباتی اینتر در این فصل و همچنین قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پرسیده شد:

اینتر در این فصل با ثبات نیست اما به نظر می رسد توضیح کافی در مورد علتش وجود ندارد. در مجموع، ما فقط می‌توانیم خوشحال باشیم، زیرا هنوز در سه جبهه (سری آ، کوپا و یو سی ال) رقابت می‌کنیم. اعتبار آن به سرمربی تیم ما که اخیرا به‌طور غیرمنصفانه مورد انتقاد قرار گرفته و همچنین سایر اعضای تیم می رسد. این بی ثباتی بیشتر از فصل قبل بوده اما باید به احترام ناپولی که فصلی عالی و کم سابقه داشته، کلاه از سر برداریم. قرعه میلان یا ناپولی برای اینتر؟ ما از یک طرف حریفی معتبر و از طرفی دیگر بهترین قرعه برای صعود به دور بعدی را می خواهیم. باید ببینیم قرعه کشی چه نتیجه ای برای ما خواهد داشت. لیگ قهرمانان یک تورنمنت است و نه یک لیگ واقعی، بنابراین یک تیم در آن بازی خاص باید شب خوبی داشته باشد و خوش شانس باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *