بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: می دانم چرا و چگونه به اینتر آمدم؛ هواداران باید به این تیم افتخار کنند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۲:۳۳

اینتر موفق شد با تساوی 0-0 در خانه پورتو، به لطف پیروزی 1-0 در سن سیرو راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

خیلی خیلی خوشحالم. این پیروزی حاصل تلاش بچه ها است که چنان انرژی‌ای در زمین گذاشتند که من هم انتظار نداشتم. به جز هفت دقیقه پایانی خطر آنچنانی روی دروازه ما نبود. به صعود ایمان داشتم چون تیم در چنین جو پرشوری تمام مدت تمرکز خود را حفظ کرد. می دانستیم 4 تیم ایتالیایی که اخیرا به دراگائو آمده بودند، شکست خورده بودند. بنابراین به بچه ها تبریک می گویم. کمی تاریخ سازی کردیم. طی 18 ماه اخیر با این بازیکنان جام هایی کسب کرده ایم و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیده ایم که باشگاهی مانند اینتر برای مدتی طولانی در آن حاضر نبود. این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم که به من گفتند خیلی از آنها موفق به ورود به استادیوم نشدند. 

پیش از بازی اتفاقات عجیبی رخ داد. حدود 1000 نفر از هواداران اینتر با آنکه بلیت خریده بودند و به آنها تضمین داده شده بود که به ورزشگاه وارد می شوند، ناگهان اجازه ورود پیدا نکردند و صندلی آنها به هواداران پورتو رسید. 

اینزاگی پس از قطع همکاری آنتونیو کونته به اینتر پیوست و در مقاطع مختلف با انتقاد روبرو بوده است. اخیرا او با انتقادات زیادی روبرو بوده و گفته می شد آینده او به بازی امشب بستگی داشت:

به دنبال جنجال نیستم. در حال لذت بردن از دقیقه به دقیقه این تجربه هستم. می دانم فوتبال همین است. می دانم چرا و چگونه 2 سال پیش به این باشگاه آمدم و در حال لذت بردن از تمام جام ها و حضور در یک چهارم نهایی هستم. حالا روی بازی های سری آ و نیمه نهایی کوپا ایتالیا تمرکز می کنیم. هنوز بازی های زیادی پیش رو داریم. باید از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری کنیم. 

اینتر همچنان تیم دوم جدول سری آ است؛ هر چند با ناپولی صدرنشین 18 امتیاز فاصله دارد. آنها باید در نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یوونتوس بروند:

هواداران باید به کارهایی که این تیم انجام داده، افتخار کنند. ما فصل گذشته هم از مرحله گروهی صعود کردیم اما امسال پیشرفت داشتیم و به یک چهارم رسیدیم که سال ها بود چنین اتفاقی نیفتاده بود. تمام تیم ها در مرحله بعد سخت هستند اما ما با اشتیاق زیادی به میدان خواهیم رفت. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *