بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سپاهانی‌ها هنوز حسرت بازی سال ۸۷ با پرسپولیس را می‌خورند/ آقای نورافکن! این گل انگشت کوچک آن گل هم نمی‌شود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۷:۵۷

سپاهان اصفهان موفق شد با گل دقیقه ۹۵ محمد کریمی، پیروزی شیرینی را در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس کسب کند. پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، امید نورافکن ابتدا مصاحبه نسبتا تندی علیه هواداران رقیب انجام داد و سپس استوری عجیبی منتشر و حسابی کُری خواند.

نورافکن در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سپهرحیدری رو یادتونه؟ شبیه گل محمد کریمی‌نبود؟»

منظور ستاره سپاهان، بازی هفته آخر این تیم مقابل پرسپولیس در هفته آخر لیگ هفتم بود که با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید و سند قهرمانی این تیم را امضا کرد.

سپهر حیدری که استوری امید نورافکن را دیده است در همین ارتباط به خبرورزشی گفت: خیلی خوب می‌دانم سپاهانی‌ها از سال ۱۳۸۷ تا امروز چه حسرتی بابت آن شکست می‌خورند. با وجود اینکه سال‌ها از آن گل و قهرمانی گذشته است باز سپاهانی‌ها دنبال گلی می‌گردند که شباهتی کوچک به آن گل داشته باشد اما زهی خیال باطل!

وی خطاب به امید نورافکن هم عنوان کرد: آقای نورافکن! این گل سپاهان انگشت کوچک گل من هم نمی‌شود. گلی که من به کمک همبازیانم زدم، هفته آخر لیگ بود درحالی که این گل در هفته بیست و سوم زده شده است. آن گل سند قهرمانی پرسپولیس را امضا کرد درحالی که با این گل نمی‌توان تضمین کرد سپاهان قهرمان شده است. آن گل جلوی چشمان ۱۲۰ هزار تماشاچی پرسپولیسی رقم خورد نه اینکه فقط ۸ هزار پرسپولیسی به استادیوم آزادی آمده باشند و … خلاصه آن که این گل هرگز درحدی نیست که با آن گل مقایسه شود. می‌دانم پس از شکست ۴ بر ۲ و حذف از جام حذفی شرایط سختی را تحمل می‌کنید اما آن گل نشان دهنده عظمت پرسپولیس بزرگ بوده و خواهد بود. به خودتان هم زحمت ندهید چون مشابه ندارد!

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *