بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد شدید باشگاه اسپانیایی از فدراسیون ایران/ هشدار داده بودیم!

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۷:۴۱

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال پالما در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول اسپانیا امروز یکشنبه به مصاف تیم ال پوزو می رود. شرایط پالما برای این بازی تحت تاثیر بازیکنان ملی پوشی است که در پنجره فیفا برای تیم های ملی خود به میدان رفته اند و حالا با مصدومیت یا خستگی بازگشته اند از جمله حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو لژیونر فوتسال ایران.

طیبی و اولادقباد همراه با تیم ملی ایران در تورنمنت ۶ جانبه تایلند حضور داشتند و با این تیم به عنوان قهرمانی دست یافتند. حالا باشگاه پالما با انتقاد از فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که نسبت به مصدومیت این بازیکن تذکر و هشدار لازم را داده بود اما اولادقباد نه تنها به تیم ملی دعوت شد بلکه حتی برای ایران در مسابقات به میدان رفت و آسیب دیدگی او تشدید شد.

بازی پالما با ال پوزو از این جهت اهمیت دارد که این تیم در صورت پیروزی در مسابقه امروز، حضورش در مرحله پلی آف را قطعی می کند. از سوی دیگر پالما در این فصل تاکنون در خانه خود شکست نخورده است و با حفظ این روند برابر ال پوزو می تواند رکوردش را بهبود ببخشد.

پس از بازی ایران با مصر در مرحله گروهی تورنمنت تایلند به شدت مصدوم شد و حتی فدراسیون فوتبال ایران در خبری اعلام کرد که دو بازی آینده را از دست داده است. اولادقباد در مرحله نیمه نهایی مقابل تایلند بازی نکرد اما در جریان بازی با ژاپن به میدان رفت!

سایت باشگاه پالما در آستانه این مسابقه نوشت: «آنتونیو وادیلو (سرمربی پالما) نفرات قابل توجهی را از دست داده است زیرا مسلم از تیم ملی ایران مصدوم شده و برای بازی در دسترس نیست. چهار بازیکن بین‌المللی دیگری که در تعطیلاتبا تیم‌های خود بازی کردند، به خوبی از راه رسیده‌اند. حسین طیبی که او نیز با مشکل مچ پا به اسپانیا برگشته اما می‌تواند در این مسابقه باشد؛ در حالی که سرمربی به سختی توانسته در تمرین قبل از بازی دو تیم را تکمیل کند.»

انتقاد شدید باشگاه اسپانیایی از فدراسیون ایران/ هشدار داده بودیم! اولادقباد (سمت چپ) در کنار طیبی پس از بازگشت به اسپانیا

در ادامه این مطلب، انتقادات از فدراسیون فوتبال ایران آغاز شده است:

«فوتسال پالما مایورکا از فدراسیون ایران ناراحت است چرا که مسلم اولادقباد پس از بازی با تیم ملی مصدوم بازگشت؛ باوجود این واقعیت که باشگاه به خاطر مشکلاتی که او داشت، توصیه به عدم دعوت از این بازیکن و انجام برنامه های درمانی جایگزین برای جلوگیری از مصدومیت کرده بود.

او این یکشنبه نمی تواند برای پالما به میدان برود و احتمالاً چند بازی دیگر را از دست خواهد داد. باشگاه منتظر است تا از میزان دقیق مشکلاتی که قبلاً در هنگام ترک تیم ملی داشت، مطلع شود.

علیرغم اینکه باشگاه با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران در مورد مشکلات این بازیکن توضیح داده بود تا برای جلوگیری از مصدومیت و با توصیه پزشکی استراحت کند، اولادقباد نه تنها به تیم ملی دعوت شد بلکه در تمام مسابقات هم بازی کرد و حتی پس از آسیب دیدگی در بازی قبل (در تورنمنت تایلند) مجبور شد در فینال هم به میدان برود.

این بازیکن در بازگشت به پالما تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته است تا میزان دقیق مشکلات جسمی اش مشخص بشود. این یک مشکل بزرگ برای هفته های آینده است که در آن تیم نمی تواند روی یک بازیکن مهم در لحظه تعیین کننده فصل حساب کند.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *