بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدافع پیکان: حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

مدافع پیکان می‌گوید مجتبی حسینی با این نفرات جوان تا اینجای لیگ برتر شاهکار کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال پیکان بعد از تساوی مقابل نساجی مازندران حالا در هفته بیستم باید مقابل استقلال قرار بگیرد. بهروز نوروزی‌فرد مدافع وسط پیکانی‌ها امیدوار است تیمش مقابل استقلال هم نتیجه مطلوبی کسب کند.

نوروزی فرد در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط پیکان بیان کرد:

از نظر فنی شرایط خوبی داریم. مقابل نساجی هم بازی خوبی انجام دادیم و با جو سنگین ورزشگاه وطنی و با توجه به حضور تماشاگران خونگرم مازندرانی توانستیم عملکرد خوبی ارائه بدهیم و اگر خوش شانس بودیم برنده هم می‌شدیم. با این حال کسب یک امتیاز در این بازی خارج از خانه رضایت‌بخش است و امیدوارم این روند خوب را ادامه بدهیم.

او درباره صحنه‌ای که روی بازیکن نساجی خطا کرد و داور پنالتی به سود حریف گرفت، گفت:

در آن صحنه توپ سُر خورد و واقعیتش قبل از صحنه بازیکن حریف را ندیدم. سعی کردم پایم را بکشم که به او نخورد اما متاسفانه خورد و پنالتی گرفته شد. خطا درست بود اما به هر حال اتفاقات فوتبالی است. از آقامجتبی(حسینی) و اعضای تیم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده جبران کنم.

مدافع پیکان درباره دیدار با استقلال تاکید کرد:

استقلال تیم بسیار خوبی است که برای قهرمانی تلاش می‌کند. آنها در چند هفته گذشته عالی بازی کردند و با اختلاف بازی های خود را پیروز شدند. قطعا کار سختی داریم اما تیم ما هم جوان های باانگیزه زیادی دارد و حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود. امیدوارم که بتوانیم با بازی خوب نتیجه دلخواهمان را نیز کسب کنیم.

نوروزی فرد درباره محرومیت سامان فلاح و تعداد زیاد مصدومان پیکان تاکید کرد:

این هم از بدشانسی ما است. مصدومان بسیار زیادی داریم، سامان فلاح هم که در بازی آینده محروم است. امیدوارم نفرات جایگزین بهترین عملکرد را داشته باشند. ما دست به دست هم داده‌ایم تا بتوانیم بازی های خوبی ارائه بدهیم و نتایج مطلوبی کسب کنیم. امیدوارم که خدا هم کمک کند و با پایان این بدشانسی‌ها نتایج بهتری را هم به دست بیاوریم.

مدافع پیکان در پایان افزود:

جا دارد از آقای حسینی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آقامجتبی مربی‌ای است که همیشه به جوان‌ها فرصت می‌دهد و خودم مدیون ایشان هستم. امسال هم با این نفرات جوان تاکنون ایشان شاهکار کرده است. همین که از تیم ما نفرات شاخصی به فوتبال معرفی شدند، بزرگی کارایشان را نشان می‌دهد. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم با نتایج بهتر جواب اعتماد سرمربی و کادرفنی را بدهیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *