بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لاپورتا: بارسلونا را از ورشکستگی نجات و در مسیر درستی قرار دادیم/ ما به مسی افتخار می‌کنیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۲
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در یک کنفرانس خبری ویژه درباره وضعیت تیم بارسلونا گفت: من اینجا هستم تا وضعیت باشگاه را تشریح کنم چون در نیم‌فصل هستیم. ما مفتخریم که بگوییم با تصمیمات درستی که گرفتیم، باشگاه را در مسیر درستی قرار دادیم. ما سوپرجام اسپانیا را بردیم و برای کسب هر جام دیگری رقابت خواهیم کرد. اولویت ما قهرمانی در لالیگاست. ما مدعی جدی قهرمانی هستیم، اما باید تا پایان سخت تلاش کنیم. شور و شوق زیادی در تیم وجود دارد. از نظر دفاعی در حال رشد هستیم و در تمام فصل تنها هفت گل دریافت کرده‌ایم. می‌خواهم از ژاوی به خاطر کار بزرگی که انجام داده، تشکر کنم. ژاوی بارسا را کاملاً می‌شناسد، او فردی مثبت است که همیشه به دنبال راه حل است. هیئت مدیره باشگاه قدردان اوست.

وی همچنین درباره وضعیت اقتصادی باشگاه اظهار داشت: ما باشگاه را (از ورشکستگی) نجات دادیم، تصمیماتی برای کاهش بدهی‌ها گرفتیم و اکنون اوضاع را تحت‌‌کنترل داریم. ما رکوردهایی در بلیت فروشی برای نوکمپ داشته‌ایم، همچنین افزایش بی‌سابقه بازدید از موزه و فروش پیراهن داشته‌ایم که این نشان‌دهنده رشد اقتصادی ما است. ما بازیکنانی را در مجموع 215 میلیون یورو خریدیم و 141 میلیون یورو از فروش بازیکنان به دست آوردیم. این بدین معناست که با هزینه‌ای بالغ بر 74 میلیون یورو یک تیم بسیار رقابتی ساخته‌ایم.

رئیس باشگاه بارسلونا تصریح کرد: هر بار که ما بر مانعی در قانون بازی جوانمردانه مالی غلبه می‌کنیم، سازمان لالیگا قوانین را تغییر می‌دهد. اگر در ثبت نام بازیکنان جدید با مشکل مواجه هستیم، به این دلیل است که از سقف حقوقی لالیگا فراتر رفته‌ایم. ما محدویت دستمزدی را به ارث برده‌ایم که از 300 تا 350 میلیون یورو فراتر رفته است. ما آن را 100 میلیون یورو کاهش داده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این رقم را در تابستان پیش‌رو 70 میلیون یوروی دیگر کاهش دهیم.پایان غم‌انگیز یک مدافع اسطوره‌ای؛ ولگرد بارسلونا بین زباله‌‌ها جان سپرد!

لاپورتا همچنین درباره پروژه «اسپای بارسا» گفت: ما تا قبل از تاریخ 31 مارس، پرونده تأمین مالی پروژه اسپای بارسا (پروژه بازسازی و ایجاد تغییرات در ورزشگاه نوکمپ) را خواهیم بست. کار در نوکمپ باید 10 سال پیش شروع می شد. در نهایت، با همراهی دو شرکت گلدمن ساکس و لیماک می‌توانیم این کار را آغاز کنیم. ورزشگاه جدید باعث می‌شود تا بتوانیم در بین باشگاه‌های نخبه به رقابت ادامه دهیم.

وی در پایان در خصوص اظهارات اخیر بردار لیونل مسی که گفته بود بارسلونا با مسی شناخته شد، خاطرنشان کرد: اظهارات برادر مسی خدشه‌ای به رابطه باشگاه بارسلونا و لئو وارد نخواهد کرد. لیونل بابت اظهارات برادرش عذرخواهی کرد. بازگشت لئو به بارسلونا؟ ما به مسی افتخار می‌کنیم، اما او در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و من ترجیح می‌دهم در مورد بازیکنان باشگاه‌های دیگر صحبت نکنم.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *