بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله تند مسی به لاپورتا/ کاتالان‌ها خائن هستند!

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی که قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در فصل تابستان به پایان می‌رسد و گفته می‌شود گفت‌وگوها بر سر تمدید قرارداد، متوقف شده است، خبرهایی درباره انتقال فوق‌ستاره ۳۵ ساله به تیم‌های دیگر  از جمله بازگشت به بارسلونا شنیده می‌شود.

بارسلونا مجبور شد در تابستان ۲۰۲۱ و به‌دلیل سوءمدیریت مالی در این باشگاه، به مسی اجازه خروج از نیوکمپ پس از دو دهه را بدهد.

ماتیاس مسی، برادر لیونل درباره امکان بازگشت او به بارسلونا گفته است: برشی از روزنامه اسپورت را دارم که نوشته «مسی باید به بارسلونا بازگردد» و من هم زیر آن نوشته‌ام «هاهاها». به بارسلونا بازنمی‌گردیم و اگر برگردیم خانه‌تکانی اساسی خواهیم داشت و خوان لاپورتا رئیس بارسلونا هم جزو آن‌ها خواهد بود که بعد آن همه کاری که مسی برای بارسا انجام داد، نمک به حرامی کرد. 

ماتیاس از هواداران بارسلونا هم انتقاد کرد و گفت: مردم هم از لئو حمایت نکردند. مردم باید بیرون می‌آمدند و راهپیمایی، چیزی می‌کردند تا لاپورتا برود و مسی بماند. کاتالان‌ها خائن هستند. بارسلونا از طریق مسی در جهان شناخته شد. قبل از آن، مردم فقط رئال مادرید را می‌شناختند.

مسی که توانسته تیم ملی آرژانتین را پس از ۲۲۶ سال به مقام قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند، در ۲۴ بازی این فصل خود برای پاریسی‌ها ۱۵ گل و ۱۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده است و گفته می‌شود پیشنهاد مالی سنگینی از الهلال عربستان دریافت کرده است.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *