بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر والیبال| مربیان و بازیکنان در پایان هفته بیست‌وپنجم چه گفتند؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۲

صحبت‌های مربیان و بازیکنان لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیست‌وپنجم خواندنی است.

به گزاررش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌‌وپنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 19 بهمن 1401) با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای گرگان، رفسنجان، آمل، اصفهان، رامسر، گنبد و تهران پیگیری شد.

تیم‌های پاس گرگان، مس رفسنجان، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل، گیتی‌پسند اصفهان، فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان در دیدارهای این هفته موفق به شکست حریفان خود شدند.

در پایان رقابت‌های این هفته مربیان و بازیکنان لیگ برتر صحبت کردند. عطایی: تیم‌ها در بهترین شرایط قرار دارند

 

تیم لبنیات هراز آمل در هفته بیستم‌وپنجم توانست در یک بازی تماشایی نیان الکترونیک مشهد را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. بهروز عطایی، سرمربی لبنیات هراز آمل در مورد این بازی اظهار داشت:

با توجه به هفته‌های پایانی لیگ برتر والیبال، تیم‌ها در بهترین شرایط به سر می‌برند و امروز هم بازی با کیفیتی از دو تیم شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد:

در دو ست اول از اشتباهات تیم حریف استفاده کردیم و ست را به نفع خود به پایان رساندیم، اما در ست سوم این موضوع به نفع مشهد به اتفاق افتاد.

عطایی گفت:

فکر می‌کنم در ست چهارم بازیکنان هراز بازی را در اختیار گرفتند و با سرویس‌های با کیفیت توانستند فاصله توپ را از پاسور زیاد کنند و توپ را به دو سر آنتن برسانند و با کار دفاعی بهتر برنده بازی شوند.

سرمربی تیم والیبال لبنبات هراز آمل خاطرنشان کرد:

به هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی هفته آینده که آخرین بازی لیگ به شمار می‌رود بازی سختی است و نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقی رخ خواهد داد. صمدی: بازی مقابل هراز همیشه سخت است

حامد صمدی، سرمربی نیان الکترونیک خراسان در خصوص این بازی اظهار داشت:

بازی بسیار سختی بود. همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های آملی دشوار است. بازی را ۳بر یک واگذار کردیم. روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و به تیم حریف بابت این برد تبریک می‌گویم.

صمدی گفت:

بازی هفته آینده مقابل تیم شهداب آخرین بازی دور برگشت خواهد بود که امیدوارم با حضور و حمایت تماشاگران مشهدی را به نفع خود رقم بزنیم. بازی کردن در مشهد با آمل کاملاً متفاوت است و امیدوارم مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ نتیجه لازم را بگیریم. خانزاده: پس از چند هفته نوسان، توانستیم پیروز شویم

پوریا خانزاده، بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل پس از پیروزی 3 بر یک مقابل نیان الکترونیک خراسان اظهار داشت:

خدا را شکر می‌کنم بازی خوبی بود. پس از چند هفته نوسان توانستیم به اوج برگردیم و این بازی را ببریم.

بازیکن تیم لبنیات هراز آمل تصریح کرد:

در نزدیکی پلی‌آف قرار داریم. امیدوارم با آمادگی کامل در این مرحله حاضر شویم. از تماشاگران آملی بابت لطف و دلگرمی که به من دادند در این بازی تشکر می‌کنم.

طلوع‌کیان: در بازی آینده تکلیف را روشن می‌کنیم

تیم‌های پیکان و ایفاسرام در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اردکان سه بر دو به پیروزی رسید.

علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم ایفاسرام اردکان در ارزیابی دیدار برابر پیکان گفت:

این برد، برای تیمی که برای اولین بار در لیگ برتر حاضر می‌شود، اتفاق بزرگی است. شکست دادن پرافتخارترین تیم آسیا آن هم در خانه خود کار سختی است من این برد را به مدیرعامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان ایفاسرام تبریک می‌گویم و به احمد لاهوتی که از پیشکسوتان والیبال است، تقدیم می‌کنم.

طلوع‌کیان ادامه داد:

همدلی بازیکنان خوب بود و برنامه‌هایی که در نظر داشتیم به خوبی اجرا شد. در حین بازی علی‌اصغر مجرد از زمین خارج شد و او را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان تصریح کرد:

برای تیم ما که خواستار حضور در پلی‌آف است، هر بازی حکم فینال دارد. همدل و هم قسم شده‌ایم و به هدف اولمان که ماندن در لیگ است، دست یافتیم.

طلوع کیان گفت:

بازی بعدی برابر شهرداری ارومیه است. تیم سنگینی است و بازیکنان با انگیزه‌ای دارد، تلاش خود را برای برد خواهیم کرد تا تکلیف آینده‌مان را روشن کنیم. اکبری: مسابقات متمرکز در تهران به نفع تیم‌های شهرستانی است

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در ارزیابی این دیدار گفت:

ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید و به تیم ایفاسرام اردکان تبریک می‌گویم. نتیجه این مسابقه برای این تیم مهم بود و به خوبی بازی کردند.

اکبری افزود:

هر دو تیم در چهار ست بازی زیبایی انجام دادند و در ست پنجم نمیدانم چه اتفاقی رخ داد اما می‌دانم در طول سال‌های مربی‌گری‌ام برای اولین بار ۱۵ بر ۶ باخته‌ام.

سرمربی تیم پیکان بیان کرد:

برد و باخت ما تاثیری در شرایطمان در جدول نداشت اما شاید بچه‌ها برای ست پنجم انرژی نداشتند و شاید با استرس کمتری داخل زمین رفتند، در حالی که والیبال یک ورزش هیجانی است و باید تا لحظه آخر تلاش کنند.

اکبری گفت:

برد تیم اردکان را زیر سئوال نمی‌برم اما نتیجه ست پنجم تیم پیکان واقعی نبود. در مجموع این موضوع را به فال نیک می‌گیرم، چون کمتر از ۱۰ روز دیگر پلی‌آف است و باید بهترین خود باشیم.

وی افزود:

هفته آینده با تیم گنبد بازی داریم که تیمی است که نمی‌شود گفت برنده است یا بازنده، گنبدی‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که آیا متمرکز برگزار شدن بازی‌های پلی‌آف در تهران به سود تیم پیکان، به عنوان تیم پایتخت است؟ گفت:

من موافق این نظر نیستم و از قضا معتقدم این موضوعی است که به نفع تیم‌های شهرستانی است. تیم‌های شهرستان‌ها با شرایط بهتر، آرامش بیشتر و تمرکز بازی می‌کنند. سنگدوینی: بازیکنان پاس در دفاع و سرویس عملکرد خوبی داشتند

در یکی از دیدارهای این هفته پاس گرگان و شهداب یزد به مصاف هم رفتند که در این مسابقه گرگانی‌ها تیم صدرنشین جدول را شکست دادند.

عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس گرگان پس از این پیروزی برابر شهداب یزد اظهار کرد:

خدا را شاکریم که بازی باکیفیتی را شاهد بودیم و توانستیم تیم قدرتمند شهداب یزد را شکست دهیم. این تیم سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود و امسال هم تیم قدرتمندی دارد و در صدر جدول قرار گرفته است.

وی ضمن تشکر از بازیکنان تیمش افزود:

بازیکنان پاس بسیار عالی ظاهر شدند و از نظر فنی در بخش دفاع و به‌خصوص سرویس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در نهایت توانستیم با فشار بر حریف موفق عمل کنیم.

سرمربی پاس ادامه داد:

تماشاگران نقش بسزایی در این پیروزی داشتند و از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم که سرمایه‌ی والیبال هستند.

سنگدوینی در پایان گفت:

از حالا روی مسابقه بعد برابر تیم سایپا تمرکز می‌کنیم و با تمام توان می‌جنگیم تا با روحیه‌ی خوب به پلی‌آف قدم بگذاریم. تندروان: بازی در گرگان برای هر تیمی سخت است

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پاس گرگان اظهار داشت:

خسته نباشید میگویم به تمام بازیکنان؛ به نظرم بازی سختی برای ما بود. فکر می کنم گرگان با این هوادار و شرایط آب و هوایی که دارد کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

وی ادامه داد:

در دست اول بازی پایاپای بود و شاید اگر دست اول موفق می‌شدیم، پیروز شویم، شرایط گونه ای دیگر رقم می‌خورد.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مورد بازی آینده و اهداف تیمش گفت:

ما در تمام بازی‌ها با قدرت حاضر می‌شویم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. بازی بعدی ما در مشهد و مقابل تیم نیان خواهدبود که بسیار سخت است. ما تلاش می‌کنیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا با روحیه مضاعف پا به پلی آف برسیم. سیدعباسی: خستگی امان ما را برید

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از شکست 3 بر صفر مقابل هورسان رامسر در مورد این مسابقه اظهار داشت:

ست اول بازی را خیلی راحت واگذار کردیم و در ست های دوم و سوم هم خیلی نزدیک بودیم. پوئن با پوئن با حریف پیش رفتیم، اما خستگی امان بچه‌ های ما را برید.

وی ادامه داد:

از پنج بازی گذشته این چهارمین دیدار بود که خارج از خانه انجام می‌دادیم و تقریباً ایرانگردی کردیم؛ رفتیم گرگان و آمل دوباره برگشتیم ارومیه و سپس عازم مشهد شدیم و از آنجا به رامسر سفر کردیم و با توجه به لغو پرواز مجبور شدیم با قطار سفر کنیم و این مسافت ها واقعا بچه ها را خسته کرد. خستگی در کار تیم ما تاثیر گذار بود و علی رغم آن که بازیکنان دو گیم واقعاً جنگیدند ولی خستگی مجال نمایش بهتر را به ما نداد. باقری: بازی کیفیت خوبی نداشت

همچنین مصطفی باقری، بازیکن شهرداری ارومیه هم گفت:

تیم هورسان رامسر در موقعیت های حساس بازی با تجربه عمل کرد و نمایش بهتری داشت.

وی افزود:

به نظرم این دیدار از کیفیت خوبی برخوردار نبود و ما می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم ولی به هر حال به حریف تبریک می‌گویم و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *