بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دعوت وزارت ورزش و جوانان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت ورزش و جوانان در پیامی، آحاد مردم و جامعه‌ی ورزش و جوانان را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دعوت کرد.

متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

در روز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به همراه جامعه‌ی ورزش و جوانان ایران اسلامی حضور باشکوهی در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم داشت تا بار دیگر خروش ملت ایران در برابر  توطئه‌های دشمنان به منصه‌ی ظهور برسد و اتحاد و یکدلی مردم در همراهی با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری باز هم تجلی یابد.
 
آحاد مردم و اهالی پرافتخار ورزش و جوانان سربلند ایران اسلامی را دعوت می‌کنیم در  استمرار همراهی‌های خود با حرکت‌های دشمن‌شکنانه، حضور باشکوه دیگری را در  تجدید بیعت با آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، امام و رهبری در جشن چهل و چهار سالگی این نظام مقدس به ثبت برسانند.

آنچه مسلم است راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به فتح سکوی همدلی و اتحاد مردم و مسئولان برای دوام عزت و پایداری انقلاب اسلامی تبدیل می‌شود تا غریو‌ شادی مردم از  عظمت و اقتدار کشور عزیزمان طنین انداز شود و برافراشتگی پرچم پرافتخار ایران  همچنان حس غرور و عزت ملی را به ارمغان آورد.

پایان پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *