بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبرورزشی‌گردی| خسرو حیدری: اگر پرسپولیسی شدم، استقلالی ها ناراحت نشوند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸

۱۲ سال قبل در شهریور سال ۱۳۹۱ خسرو حیدری که دو فصل پیاپی با استقلال بدون حاشیه بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود با پیراهن سپاهان در ورزشگاه آزادی برابر استقلال قرار گرفت. او به شدت از سوی برخی هواداران استقلال با توهین و واژه های آنچنانی مواجه شد و روز تلخی را تجربه کرد.

حیدری تأکید کرد جدای اش کوچکترین ارتباطی با مسائل مالی نداشته و برای جدای اش تنها یک دلیل داشت و نمی خواست در تیمی بازی کند که با کادر فنی اش مشکل داشته باشد.

خسرو حیدری در همین خصوص گفت: مطمئنم که توهین ها هدایت شده بود، و به عده ای  خط داده و هزینه کرده بودند تا با خسرو حیدری چنین برخورد شود. برای من این اتفاقات قابل هضم نبود چرا که من گناه کبیره مرتکب نشده بودم که مستحق چنین رفتاری باشم. دو سال برای استقلال زحمت کشیدم، گل زدم، پاس گل دادم و با این  تیم قهرمان شدم ولی حقم این نبود که چنین برخوردی با من شود. هواداران استقلال با من طوری برخورد کردند که انگار رفته بودم پرسپولیس!

حیدری در ادامه گفت: فعلا با سپاهان قرارداد دارم اما با رفتاری که از طرفداران استقلال دیدم هیچ بعید نیست در آینده تصمیمات دیگری بگیرم. در این چند روز به پرسپولیسی شدنم هم فکر کردم. باید دید چرخ روزگار چه سرنوشتی را برای من رقم می‌زند، اما اگر به پرسپولیس رفتم  هواداران استقلال ناراحت نشوند.

مصاحبه خسرو حیدری در تاریخ ۸ شهریور سال ۱۳۹۱ در خبر ورزشی مشاهده می کنید:

خبرورزشی‌گردی| خسرو حیدری: اگر پرسپولیسی شدم، استقلالی ها ناراحت نشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *