بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک گزینه کاملا جدی برای هدایت تیم ملی ایران/ فدراسیون فوتبال با این مربی اسپانیایی به توافق می رسد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۶

مربی ای که فدراسیون فوتبال بعد از ترک اردوی تیم ملی از سوی مارک ویلموتس روی او دست گذاشت کسی نبود جز اسکوچیچ، سرمربی صنعت  نفت. دراگان انتخابش با انتقادهای زیادی همراه بود اما او سریع ترین صعود تیم ملی به جام  جهانی را رقم زد. آن هم در یک شرایط سخت و باور نکردنی. در نهایت به این بهانه که مدیریت تیم از دست او رها شده است، در آستانه جام جهانی اخراج و جای خود را به کارلوس کی روش داد.

خیلی ها امروز این سوال را مطرح می کنند آیا اگر با اسکوچیچ به جام جهانی می رفتیم سنگین تر از شکست ۶-۲ را تجربه می کردیم و آیا در برابر آمریکا با بیش از یک گل شکست می خوردیم؟ ظاهرا قرار است این پروسه در تیم ملی تکرار شود! این بار مردی که مورد توجه اعضای هیات رئیسه برای سرمربیگری تیم ملی ایران قرار گرفته است، کسی نیست جز خمس، مربی اسپانیایی تراکتور که در این تیم تحول ایجاد کرده است.

این مربی روز گذشته بار دیگر در برابر خبر نشریه آس اسپانیا مبنی بر حضور در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و اکنش نشان داد و گفت: در خصوص موضوعی که بستگی به من ندارد، حرفی ندارم. کارم را در تراکتور انجام می‌دهم و همه چیز در آینده مشخص می‌شود.

در آستانه نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که روز ۲۳ بهمن در شهر چوار برگزار می شود، خیلی ها می گویند یکی از احتمالات می تواند انتخاب خمس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *