بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن‌هاخ: باید از این بازی درس بگیریم/ سانچو در مسیر درستی است

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۶
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، از شکست خانگی مقابل لیدزیونایتد گریخت و به تساوی 2-2 دست یافت، پس از این بازی با اشاره به گل‌هایی که تیمش در اوایل هر دو نیمه دریافت کرد، گفت: ما شروع بسیار ضعیفی در هر دو نیمه داشتیم که این غیرقابل قبول است. ما اشتباهات بزرگی مرتکب شدیم و این به نگرش تیم مربوط می‌شود.

وی همچنین درباره بازگشت تیمش به بازی با گل‌های رشفورد و سانچو اظهار داشت: باید از تیم به خاطر مقاومت و روش بازی‌شان برای بازگشت به بازی تعریف و تمجید کنم. فکر می‌کنم ما فوتبال واقعاً خوبی ارائه دادیم، موقعیت‌های خیلی خوبی ساختیم و در نهایت دو گل عالی به ثمر رساندیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه در تمجید از هافبک انگلیسی‌اش که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، خاطرنشان کرد: برای سانچو بسیار خوشحالم چون این گل به او انگیزه می‌دهد. جیدون در مسیر درستی است. اگر او همین روند را ادامه دهد , سخت کار کند، می‌تواند حتی بهتر از این عمل کند و واقعاً می‌تواند به ما کمک کند تا به اهدافمان برسیم. همه برای سانچو خوشحال هستند. ما به او نیاز داریم چون می‌تواند به ما کمک کند.اوسیمهن یا کین؛ انتخاب تن‌هاخ برای منچستریونایتد کدام است؟

تن‌هاخ که شاگردانش حالا باید خود را برای بازی خارج از خانه روز یکشنبه با لیدزیونایتد در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر آماده کنند، در پایان خاطرنشان کرد: ما باید آماده دیدار روز یکشنبه به لیدزیونایتد باشیم و باید از این بازی درس بگیریم.

شیاطین سرخ با این تساوی 43 امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، این در حالی است که آرسنال 50 امتیازی و منچسترسیتی 45 امتیازی را بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *