بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آدم‌ها که حیوان نیستند در قفس به جان هم بیفتند

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فعالیت MMA در ایران رسمی شد و نخستین مسابقات رسمی این رشته هفته اول بهمن در قالب مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد. امید نوروزی فردی است که زحمت زیادی برای شناخته شدن این ورزش و مسابقاتش در ایران کشید. با هم بعد از برگزاری اولین دوره مسابقات رسمی MMA به گفت گو با او و یکی از بهترین شاگردهایش در این ورزش پرداختیم. در گفتگتویی که صرت گرفت امید نوروزی نسبت به برخی نظرات که در آن این رشته را صرفا کتک کاری خطاب می کنند ابراز ناراحتی کرد.

حالا به گوشه ای از نظرات مخاطبان خبرآنلاین پس از انجام این گفتگو می پردازیم.

کاربری نوشت: «جالب بود به آگاهی ام درمورد این رشته اضافه شد. قبلا من هم فکر میکردم وحشی بازی است!» کابر دیگری نوشت: «خوب بود. مخصوصا بحث قفس‌ باید آزادی وجود داشته باشه. البته غرور هم می بارید از همه جا.»

کاربری دیگری با انتقاد نوشت: «این اگر مصاحبه ادامه داشت می گفت کلی و تایسون هم بوکسور نبودند . حالا باز خوب شد فقط علی اکبری را قبول نداره .چه قدر من من کرد»

کاربری هم در حمایت از امید نوروزی نوشت: «هموطنان عزیز در این دنیای که چند میلیارد انسان زندگی میکنند هیچ کدام شبیه هم دیگر نیستند. چه انتظاری دارید که طرف مقابلتان شبیه شما فکر کند، شبیه تو صحبت کند، این بنده خدارو که نمی شناسیند، درست به ظاهر به قول خیلی هاتون منم منم داشت ولی از کجا معلوم که از منو شماها بهتر نباشه؟»

و کاربر دیگری با نادرست دانستن انتقاد ها نوشت: «لطفا کمی تحقیق کنید و بعد ایجاد تخریب کنید. از هزاران جوان علاقه مند به این رشته حمایت کنید این هم یک رشته ورزشی هست و دارای قوانین و چهار چوب. نگذارید که با قضاوت های نادرست جوانان ما همچون گذشته مورد سو استفاده قرار بگیرند.»

کاربر دیگری نوشت: «آدم ها که حیوان نیستند در قفس به جان هم بیفتند وتا سر حد تحمل لگد و مشت بخورند. این ورزش نیست چون ضربات نمایشی نیست. هر کس تایید کند، درست فکر نمی کند، امید که در ایران این مسابقات ممنوع باشد،از شکنجه بدتر.» بیشتر بخوانید: یک نفر که بهتر از امیرعلی اکبری بود را در ترکیه کشتند عکس | گشت و گذار جورجینا در صحرای حجاز عکس | پیاده‌روی عاشقانه پیکه و کلارا؛ سوتی بامزه کلارا در خیابان

۲۵۸۲۵۴

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *