بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قطر روی استعدادیاب«کی‌روش» در تیم ملی ایران دست گذاشت!

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۷:۳۴

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به تیم ملی فوتبال قطر پیوست. کی روش کار خود را از چند روز پیش با تماشای بازی‌های لیگ ستارگان قطر و زیر نظر گرفتن بازیکنان قطری آغاز کرد اما هنوز کادر فنی او به صورت رسمی معرفی نشده است.

شناخت همکاران کی روش در قطر چندان کار سختی نیست. این مورد حداقل برای دستیار اول او از همین حالا مشخص به نظر می‌رسد.

سرمربی پرتغالی قصد دارد همانند دو تجربه متوالی گذشته خود «راجر دسا» را به کادر فنی خود اضافه و از مشاوره‌های فنی او استفاده کند.

دسا پیشنهاد قطری‌ها برای همکاری با کی روش را تایید کرد اما گفت که هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست.

این مربی که اهل کشور آفریقای جنوبی است، به نشریه «کیک آف» گفت: هنوز به قطر نرفته‌ام اما بله، آنها از جام جهانی با من مذاکره کرده‌اند. هنوز چیزی نهایی نشده است. یک شانس وجود دارد اما هیچ چیزی انجام نشده است.

وی افزود: قطر یک کشور سطح بالا برای کار است. در این شکی نیست ولی هنوز هیچ ضمانت و توافقی نه با کی روش و نه با فدراسیون قطر نداشته‌ام. آنها فقط از من خواسته‌اند که اگر علاقه مند هستم به تیم قطر بروم و من هم گفتم «مطمئنا». حالا ما منتظر مذاکرات هستیم. بیایید امیدوار باشیم همه چیز خوب پیش برود.

به گزارش خبرنگار مهر، دسا از دوستان و همکاران نزدیک کی روش محسوب می‌شود. نخستین همکاری آنها به قبل از جام جهانی ۲۰۱۰ باز می‌گردد که کی روش سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی شد و به دسا برای کار در تیم ملی این کشور میدان داد.

هنگامی که کی روش هدایت تیم ملی مصر را بر عهده گرفت، دسا را با خود به نیمکت «فراعنه» برد و قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ و با بازگشت کی روش به نیمکت ایران، پای دسا به تیم ملی کشورمان باز شد.

دسا چندی پیش در مصاحبه‌ای مفصل ضمن اشاره به عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفته بود که کی روش به او علاوه بر مسئولیت‌های فنی در تیم، وظیفه استعدادیابی در ایران را هم سپرده بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *