بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بر خلاف ادعاهای پیشین هاتای اسپور آتسو هنوز مفقود است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

کریستین آتسو بر خلاف گزارش های پیشین هنوز از زیر آوار پیدا نشده است.

طرفداری | ایجنت کریستین آتسو فاش کرد که در جریان زلزله اخیر ترکیه جز مفقودی ها بود، هنوز پیدا نشده است. پیش از این رئیس باشگاه هاتای اسپور ادعا کرده بود آتسو از زیر آوار بیرون کشیده شده است. نانا سچره ایجنت این بازیکن در بیانیه ای اعلام کرده است که آن ها نمی توانند از محل حضور آتسو اطمینان حاصل کنند و او هنوز زیر آوار است. زلزله اخیر که جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند تاکنون باعث فوت بیش از 9 هزار نفر شده است.

سچره در توییتر نوشت: با توجه به بیانیه دیروز باشگاه هاتای اسپورت کریستین آتسو زنده از زیر آوار بیرون کشیده است اما ما هنوز نمی توانیم تایید کنیم که او کجاست. همان طور که می توانید تصور کنید، خانواده ای در وضعیت بغرنجی به سر می برند و ما هر کاری می کنیم تا از محل حضور آتسو اطلاعاتی کسب کنیم. لطفا به وضعیتی که خانواده او در آن قرار دارند توجه کنید و از پخش اطلاعات غیررسمی اجتناب کنید. زیرا که این کار فقط پروسه نجات آتسو را سخت تر می کند. از دعاها و حمایت شما سپاسگزار هستیم.

 

ولکان دمیرل سرمربی هاتای اسپور هم که به استانبول برگشته در مصاحبه ای گفت:

هیچ خبری از آتسو و تانر ساووت نداریم. اگر خبری به من برسد اعلام می کنم. 

گوربی کاهوه جی رئیس باشگاه هاتای اسپور هم اضافه کرد:

فکر کردیم او در بیمارستان است اما وقتی به آن ها سر زدیم او را نیافتیم. متاسفانه باید قبول کنیم که تانر ساووت و کریستین آتسو هنوز پیدا نشده اند. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *