بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی ارسلان تصمیم خود را تغییر داد/ حضور قهرمان رانده شده کشتی فرنگی در قهرمانی اروپا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰

تصمیم علی ارسلان برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا تغییر کرد.

به گزارش طرفداری، علی ارسلان کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی صربستان است که توانست در مسابقات قهرمانی 2022 جهان به میزبانی بلگراد برای میزبان، مدال طلا کسب کند. قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان پیش از این تصمیم داشت در مسابقات قهرمانی اروپا به روی تشک نرود اما تصمیم خود را تغییر داده است.

ارسلان بعد از نادیده گرفته شدن توسط محمد بنا سرمربی وقت تیم ملی کشتی فرنگی ایران، سال گذشته تصمیم به تغییر تابعیت گرفت و به عضویت تیم ملی صربستان درآمد. اولین مسابقه‌ای که او با دوبنده این تیم پشت سر گذاشت، جام بین‌المللی نیکولای پتروف بود که در آن به عنوان قهرمانی رسید. علی ارسلان پس از قهرمانی در این جام، نخستین مسابقه رسمی خود در ترکیب صربستان را با حضور در مسابقات قهرمانی اروپا برگزار کرد.

ارسلان با کسب مدال برنز این مسابقات، تنها مدال‌آور صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا سال 2022 بود. او که چند ماه پس از آن نیز مدال طلای وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان را به خود اختصاص داد، تصمیم داشت در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی نگرفته و خودش را برای شرکت در رقابت‌ها قهرمانی جهان که سال آینده بار دیگر در بلگراد برگزار می‌شود، آماده کند.

در پی حضور ارسلان در صربستان و عقد قرارداد جدید مالی با وزارت ورزش این کشور، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل صربستان تصمیم خود در خصوص مسابقات قهرمانی اروپا را تغییر داده است. این مسابقات 28 فروردین 1402 در زاگرب برگزار می‌شود و ارسلان در وزن 72 کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.

بعد از مسابقات جهانی 2023، ارسلان برای حضور در المپیک باید تغییر وزن بدهد و احتمالا به وزن 67 کیلوگرم برود تا شانس حضور در المپیک 2024 پاریس را داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *