بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد تند سرمربی مس از اتفاقات بازی مشهد/ اسلامی: با جنجال و حاشیه همه چیز را تحت تاثیر قرار دادند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۲:۲۹

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزای فارس، در مورد پیروزی مس کرمان مقابل آویژ صنعت مشهد در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:‌ با توجه به تعطیلی‌ که در ابتدای هفته وجود داشت نتوانستیم بلیط هواپیما تهیه کنیم و از آنجا که مشخص نبود بازی در تهران است یا مشهد، به همین دلیل با اتوبوس عازم مشهد شدیم. حتی سالن تمرین و زمانی که قرار بود حضور پیدا کنیم را مشخص کردیم، اما متأسفانه مسئول سالن 30 دقیقه قبل از تمرین به ما گفت با توجه به فشارهایی که وارد شده نمی‌توانیم به شما سالن بدهیم و مجبور شدیم در محوطه هتل تمرین کنیم.

* تاکنون ندیده بودم در یک کوارتر داوران انقدر سوت بزنند

وی ادامه داد: روز بازی نیز حرکات غیرمتعارفی از تیم آویژه صنعت مشاهده کردیم. 10 دقیقه قبل از اینکه گرم کردن تیم‌ها به پایان برسد، بازیکنان خود را به رختکن بردند تا با بازیکنان ما روبه‌رو نشوند. سرپرست حریف که تخصصی در بسکتبال ندارد مدام به داور اعتراض می‌کرد و روی آن فشار می‌آورد. تاکنون در هیچ مسابقه‌ای ندیده بودم که در یک کوارتر انقدر سوت زده شود. بازی مدام در حال پرتاب پنالتی زدن بود و در یک کوارتر همه بازیکنان ما را دو، سه اخطاره کردند.

* برایشان مهم بود که در خانه نبازند

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان عنوان کرد: البته برای آنها خیلی مهم بود در خانه با آن همه بازیکن ملی‌پوش به پیروزی برسند. از آنجایی هم که 2.5 برابر ما هزینه کردند برایشان سخت بود که در خانه ببازند. اما برای ما مهم نیست که مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم و ما می‌خواهیم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

* گزارشگر تیم ما را تحقیر و تماشاگران فحاشی کردند

وی ادامه داد: متأسفانه گزارشگر مسابقه و تماشاگران هم در این حواشی سنگ تمام گذاشتند. گزارشگر مدام در گزارش خود تیم ما را تحقیر می‌کرد و تماشاگرانشان نیز از الفاط بدی در طول مسابقه استفاده می‌کردند. آنقدر روی داور فشار آوردند که در اواسط کوارتر دوم من را اخراج کردند و باقی بازی را از داخل رختکن با موبایل تماشا کردم. با وجود همه این جنجال‌ها ما مسابقه را با 7 امتیاز اختلاف بردیم.

* بدون جنجال و بسکتبالی تیم مشهد را شکست دادیم

اسلامی گفت: بعد از بازی هم حواشی زیادی به راه انداختند تا برد شیرین و خوب ما را زیر سؤال ببرند. وقتی در زمین مشهد 88 گل می‌زنید مطمئن باشید که شما بسکتبال بازی کرده‌اید. من امیدواریم در کنار برگزاری لیگ به وضعیت سالن شهرستان‌ها هم توجه شود. متأسفانه ناظرین نمی‌توانند فضا را مدیریت کنند و فقط می‌آیند که یک مسافرت برون‌شهری رفته باشند. داوران هم کم‌تجربه و جوان هستند و تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند.

* نباید اینطور باشد که بخواهند با جنجال و حاشیه همه چیز را تحت‌تأثیر قرار دهند

وی تأکید کرد: امیدوارم تصمیم منطقی گرفته شود و حق تیم‌هایی که وقت می‌گذارند و سرمایه‌گذاری می‌کنند پایمال نشود. ما مهرام و کاله را بردیم و مشهد را هم در خانه‌اش شکست دادیم. حالا اینکه آنها چندین برابر ما هزینه می‌کنند و دوست دارند برنده شوند به ما ارتباطی ندارد، ما کار خودمان را می‌کنیم. هر تیمی هم که تلاش دارد نتیجه‌اش را می‌بیند. نباید اینطور باشد که بخواهند با جنجال و حاشیه بازی‌ها و حتی فدراسیون را تحت‌تأثیر قرار دهند. 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *