بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ولاهوویچ: از دی ماریا ممنونم که اجازه داد پنالتی را بزنم؛ مهاجمان برای گلزنی زنده هستند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۲:۱۸

دوشان ولاهوویچ برای مدتی به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و کم کم شرایط خود را بهبود می بخشد. او امشب مقابل سالرنیتانا موفق شد 2 گل و 1 پاس گل ثبت کند. مهاجم جوان صربستانی در گفتگو با DAZN گفت:

فراتر از هر چیز، مهم ترین موضوع این است که بازی را بردیم. ما در 3 بازی اخیر لیگ پیروز نشده بودیم و بنابراین پیروزی حیاتی بود. می خواهم از نفرات تیم و مربی تشکر کنم و باید به همین شکل ادامه دهیم. 

دی ماریا پنالتی زن اول یوونتوس است اما پس از پنالتی امشب، ولاهوویچ توپ را برداشت و از دیماریا خواست خودش ضربه را بزند:

برای یک مهاجم، مهم است که گل بزند. مهاجمان برای گلزنی زنده هستند. از دیماریا ممنونم که اجازه داد ضربه پنالتی را بزنم. این واقعا به من کمک کرد. این دومین بازی من بعد از مصدومیت بود و بعد از 115 روز گلزنی کردم. بنابراین نیاز دارم چند بازی دیگر انجام دهم تا به فرم خوب برسم. احساس بهتری دارم و امیدوارم به زودی به صد در صد آمادگی برسم. 

با وجود آنکه یوونتوس 3-0 جلو بود اما مکس الگری از کنار زمین عصبانی بود و فریاد می زد: او می داند ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و حتی در نتیجه 3-0 نمی خواهد ریلکس باشیم زیرا باید انسجام خودمان را حفظ کنیم و به فوتبال خودمان ادامه دهیم. ممکن است بعضی بازی ها آسان به نظر برسند و ما دچار اشتباه شویم. بنابراین او به تیم فشار می آورد تا به تلاش سخت ادامه دهیم و همیشه تمرکز داشته باشیم. 

مکس الگری همچنین به تیمش هشدار داد پس از کسر 15 امتیاز، آنها باید پیروز شوند تا از منطقه سقوط فاصله بگیرند:

واقعیت همین است. ما قبل از بازی 23 امتیاز داشتیم و حالا 26 امتیاز داریم. باید بازی به بازی پیش برویم و تلاش کنیم تمام بازی ها را ببریم زیرا در یوونتوس پیروزی تنها چیزی است که اهمیت دارد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *