بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مطهری: از نتیجه بازی مقابل پیکان رضایت ندارم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۹

به گزارش ایلنا، حمید مطهری شامگاه سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی با پیکان تهران در قالب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن تقدیر و تشکر از تماشاگران تیم نساجی گفت: تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و هواداران واقعی و نمونه هستند که تیم را دوست دارند.

وی با اظهار اینکه تیم پیکان تیم دفاعی است و خوب دفاع می‌کند، افزود: بازیکنان نساجی تلاش ویژه ای کردند ا و با آنکه از تلاش بازیکنان رضایت دارم اما از نتیجه بازی راضی نیستم و امیدواریم در هفته‌های آینده آن را جبران کنیم.

وی مراقبت از گل زده را دلیل بازی دفاعی و عقب کشیدن تیم در ادامه مسابقه برشمرد و گفت: تلاش داشتم از دو نفر در نوک حمله بهره برم اما متأسفانه عوامل نیمکت تعویض را اشتباه ثبت کردند و در نهایت ناظر بازی اجازه اصلاح و تغییر را نداد و یکی از مهاجمان را به اشتباه بیرون کشیدم.

مطهری با بیان اینکه فرم بازی نساجی متفاوت متناسب با فلسفه فوتبال است، درباره تغییرات نیم فصل تیم نساجی گفت: نساجی تیم خصوصی است و با بضاعتی موجود نمی‌توانیم جذب کنیم و در حال حاضر در برخی پست‌ها با کمبود بازیکنان روبرو هستیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران رقابت با تیم‌های متمول را سخت دانست و گفت: بازیکنان نساجی بازی‌های بزرگی را برده‌اند و به آنان افتخار می‌کنم.

وی درباره وضعیت داوری گفت: اگر داور بازی پنالتی دوم را می‌گرفت، نتیجه بازی به نفع نساجی تغییر می‌کرد و با این حال در مجموع داوری بازی بد نبوده است.

قواعد فوتبال در آسیا متفاوت است

مطهری با اشاره به این قواعد فوتبال در آسیا متفاوت است، گفت: همه باید کمک کنند تا بتوانیم برای حضور در این رقابت‌ها یارگیری کنیم و مسئولان استان و هیئت فوتبال همگی باید وارد شوند.

سرمربی تیم نساجی مازندران از مسئولان و هیئت‌های استان خواست برای حمایت از تیم یکدل شوند و گفت: این گونه نمی‌توان در آسیا بازی کرد و باید همه همدل شد.

وی درباره بهره گیری از بازیکنان جوان گفت: سعی کردم از بازیکنانی که خوب کار می‌کنند استفاده و آنها را به لیست اضافه کنم.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *