بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قایدی: داور باید پنالتی را تکرار می کرد و حیف شد نتوانستم هتریک کنم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۹

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان و پنالتی که از دست داد، اظهار داشت: به بازیکنان خودمان، بازیکنان نفت مسجدسلیمان و هواداران خسته نباشید می‌گویم. حیف شد که پنالتی را گل نکردم اما عیبی ندارد و در بازی‌های بعدی جبران می‌کنم.

وی در خصوص آماده بودن خود گفت: نه فقط من که همه بازیکنان آماده‌اند. و در مسیر خوبی هستیم و خوب بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم و امیدوارم این روند را تا رسیدن به هدف‌مان ادامه بدهیم.

قایدی در مورد شوخی چشمی با او هنگام زدن ضربه پنالتی گفت: شوخی و خنده می‌کردیم و می‌خواستم هت تریک کنم که نشد. هدف ما قهرمانی در لیگ است و در مسیر خوبی هستیم.

مهاجم استقلال در مورد غیبت ساپینتو برای پنجمین مسابقه در این فصل به دلیل محرومیت، عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و او در تمرینات نکات لازم را می‌گوید و اگر کنار خط هم باشد خیلی بهتر است اما دستیاران خوبی دارد.

وی در مورد اینکه پنالتی باید به خاطر اینکه دروازه بان نفت جلو آمد تکرار می‌شد، گفت: بله صحنه را دیدم باید پنالتی تکرار می‌شد واقعا هم آن صحنه پنالتی بود و در آخرین لحظه دروازه بان پشت پایم را زد. اشتباه‌های داوری هم در بازی‌های اخیر ما هست.

قایدی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: در این مورد نظر نمی‌دهم.

 

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *