بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسماعیلی: من اشتباه کردم/ مطهری در عصبانیت صحبت‌هایی را مطرح کرد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل اسماعیلی پس از تساوی تیم‌های نساجی و پیکان درخصوص حواشی این مسابقه اظهار داشت: کریم اسلامی در لحظاتی از بازی دچار مصدومیت شد و قرار بر این بود که تعویض شود، اما در آخرین لحظات تیم تحت فشار قرار گرفت و دوستان حواسشان نبود که مطهری تعویضش را تغییر داده است. دوستان هم به ما اطلاع ندادند و ما زودتر برگه را نوشته بودیم.

وی ادامه داد: کمی تداخل در کار پیش آمد، اما شما بنا را بر این بگذارید که تغییر تعویض را به من اطلاع دادند و من اشتباه کردم. 

سرپرست تیم فوتبال نساجی درمورد الفاظی که مطهری پس از این اشتباه به کار برد، گفت: آدم وقتی در آن شرایط قرار می‌گیرد ممکن است حرف‌هایی را هم بزند. او با نیمکت خودمان صحبت کرد و پرسید که چرا این مشکل پیش آمده است. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم این موضوع را جبران کنیم. 

وی افزود: نه تنها ما، بلکه کل شهر آرامش نداشتند، چون دوست داشتیم که سه امتیاز این مسابقه را بگیریم، چراکه حق‌مان بود. بازی خوبی انجام دادیم، اما جوانی داور در شرایط سخت کار دست‌مان داد. همه می‌گویند صبور باشید و کاری به داوری نداشته باشید؛ ما هم کاری به داوری نداریم، اما حداقل یک پنالتی قطعی برای ما گرفته نشد.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه وطنی به صورت رسمی در اختیار نساجی قرار گرفته است یا خیر، تصریح کرد: بله؛ فکر می‌کنم دو روز قبل امضا انجام شد و مراحل بعدی هم به زودی طی خواهد شد. کار ما تازه شروع شده و انشالله تعداد تماشاگران در بازی‌های بعدی بیشتر خواهد شد. هواداران باید تیم را حمایت کنند تا به روند خوب خود برگردیم. شاید چند بازی است که نتایج خوبی نمی‌گیریم اما با حمایت هواداران این نتایج را جبران خواهیم کرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *