بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک جوان استقلالی آرزوی ساپینتو را برآورده کرد/ حرفی که به کرسی نشانده شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۲

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال پس از پایان بازی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی (که برخی از بازیکنان این تیم برای اولین بار در آن دیدار در ترکیب استقلال به میدان رفتند) به موضوع مهمی درباره ایجاد انگیزه بین همه اعضای تیمش اشاره کرد.

سرمربی ۵۰ ساله استقلالی ها در آن روز گفت که قصد دارد به نوبت همه بازیکنان حاضر در لیست تیم استقلال را در لیگ برتر یا رقابت های دیگر مثل جام حذفی به میدان بفرستد. او در این چند هفته از حامدی فر، زواری، میرزایی و دیگر بازیکنان جوان یا کمتر بزی کرده استقلال در ترکیب تیمش استفاده کرد تا اینکه به دلیل آسیب‌دیدگی علیرضا رضایی در نیمه اول مصاف با نفت مسجد سلیمان تصمیم گرفت سینا سعیدی فر، دروازه‌بان جوان استقلال را هم به میدان بفرستد.

سعیدی فر دروازه بان ۲۱ ساله تیم امید فوتبال استقلال در دقیقه ۴۶ مصاف با نفت مسجد سلیمان به میدان رفت تا ساپینتو، که در این دیدار سوژه اول و آخر هواداران حاضر در استادیوم بود و به شدت تشویق شد به قولش عمل کرده باشد.

در حال حاضر تنها بازیکن استقلال که در این فصل برای این تیم به میدان نرفته سبحان خاقانی است که بیژن طاهری مدیر تیم استقلال درباره وضعیت این بازیکن اعلام کرده به علت مصدومیت خاقانی از ناحیه رباط صلیبی و جراحی سنگینی که در تیر ماه امسال داشته فعلاً از لیست تیم استقلال بیرون است.

بنابراین با نگاهی به آمار حضور بازیکنان استقلال در رقابت‌های لیگ برتر در حال حاضر هیچ بازیکنی نیست که برای این تیم به میدان نرفته باشد. حتی عزیزبک آمانوف که به تازگی عنوان شده از استقلال جدا می‌شود نیز در دقیقه ۸۷ بازی رفت مقابل گل گهر سیرجان به میدان رفت و سه دقیقه در ترکیب استقلال حضور یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *