بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حیدری: داوران با ساپینتو مهربان‌تر باشند/ دیوار استقلال کوتاه‌ است؛ هر بازی 3 پنالتی را نمی‌گیرند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو حیدری بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر چند هفته‌ای است که روند خوبی داریم و امروز هم مهم این بود که پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد غیبت ساپینتو روی نیمکت که ادامه دار شده، گفت: وقتی سرمربی نیست مسئولیت من و روی ماتا بیشتر می‌شود. در حق ساپینتو اجحاف شده مخصوصا هفته قبل که غریبانه اخراج شد. داوران باید با ساپینتو مهربان‌تر باشند. داوران روی او حساس شده‌اند و حتی وقتی داور وسط صحنه‌ای را نمی‌بیند می آید به او کارت می‌دهد. 

حیدری در مورد اینکه ساپینتو از نیروی انتظامی امروز بابت اتفاقات کرمان دلجویی کرد، گفت: او در کرمان بعد از اخراج به سمت هواداران رفت و هنگامی که داشت داخل رختکن می‌شد مساله‌ای پیش آمد که خدا را شکر حل شد.

مربی استقلال در مورد اینکه روی ماتا دیروز از فدراسیون خواست که به اعتراض تیم‌ها ورود پیدا کند، اظهار داشت: فکر می‌کنم در حق استقلال اجحاف شده است و بازی قبلی که 2 پنالتی ما را نگرفتند و یک بازیکن حریف هم باید اخراج می‌شد. حریفان وقتی به داور و فدراسیون حمله می‌کنند اتفاقی رخ نمی‌دهد اما وقتی ما اعتراض می‌کنیم محروم‌مان می‌کنند. دیوار استقلال کوتاه است. در هر بازی 2-3 پنالتی ما را نمی‌گیرند. 

حیدری در مورد وضعیت مصدومیت رضایی دروازه‌بان استقلال گفت: او شروع خوبی در این بازی داشت اما یکباره مصدوم شد و بعد سینا دروازه بان دیگر ما وارد شد البته از بازی بعدی حسین حسینی را در اختیار خواهیم داشت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *