بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رحمتی: برای مسئولانی که تنها شعار می‌دهند متأسفم/ صداوسیما بازی‌های ما را پخش نکند!

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اراک، مهدی رحمتی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: این برد را به همه هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنم. تأسف می‌خورم برای مسئولانی که بارها من را در اراک دیدند و بیان کردند که مردم اراک هیچ دل خوشی به جز فوتبال ندارند و تنها به آلومنیوم امید دارند و دلخوش هستند. دست تک تک بازیکنانم و مسئولان و افرادی که در تیم در حال فعالیت هستند می‌بوسم که با همه وجودشان برای این تیم و خوشحالی مردم اراک زحمت می‌کشند. تأسف می‌خورم برای مسئولانی که تنها شعار می‌دهند.

سرمربی تیم آلومینیوم در خصوص پخش بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان توسط صدا و سیما گفت: یک نفر به من بگوید هزینه چند تا کابل وسیم چقدر است؟ اینطور به مردم شهر و استان خود ارزش قائل هستید؟ هزینه آن هرچقدر هم که باشد ا«قدر ارزش دارد که طرفداران این ضهر را که با برد یک تیم یک هفته خوشحال هستند و با باخت این تیم یک هفته ناراحت باشند نمی توانید پاسخگو باشید.

وی افزود: سازمان صدا و سیما استان مرکزی با یک دوربین و بدون گزارشگر بازی امروز مارا پخش کردند. باشگاه آلومینیوم اراک و مسئولان این باشگاه دیگر اجازه ندهند تا صداوسیما بازی‌های این تیم را پوشش دهد. مردم اراک مگر چه چیزی دارند؟ امکانات رفاهی مردم در این شهر چیست؟ من 10 ماه است در این شهر هستم. چه جای تفریحی دارند؟ کجا می‌توانند بروند و خود را خالی کنند جز استادیم؟ تیم آلومینیوم از مسئولان تا بازیکنان زحمت می‌کشند بتوانند پیروزی به دست آورند.

رحمتی تصریح کرد: ما امروز مقابل تیمی بازی کردیم که جزو یکی از تیم های بالای جدول و خوب لیگ ایران است. تیمی که کمترین باخت و گل خورده را داشته است. تیمی که بهترین کادر فنی را دارد. بازیکنان تیم من بعد از بازی در رختکن وا رفتند، چون تمام تلاش خود را برای خوشحالی این مردم کردند. بعد صداوسیما استان مرکزی بازی آلومینیوم را با یک دوربین پخش می‌کند؟ من از مدیران باشگاه آلومینیوم خواهش می‌کنم که اجازه ندهند تا دوربین‌های صداوسیما داخل استادیوم بیایند. خودمان پخش می‌کنیم و منت کسی را نمی‌کشیم!

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در خصوص بازی مقابل مس رفسجان عنوان کرد: در خصوص بازی هم باید بگویم که بازیکنانم به تمام اتفاقات امروز بازی واقف بودند و نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و از همان جاها به گل رسیدیم. دقیقا کاری که به بازیکنان گوش کرده بودیم و گفته بودیم اگر ضعف داشته باشیم گل میخوریم پاس اشتباه دادیم و گل خوردیم. همین امر باعث شد تا دقایقی از بازی تحت فشار باشیم، اما خداراشکر به پیروزی رسیدیم. به تیم مس رفسنجان هم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم.

وی در پایان گفت: افتخار می‌کنم که با این بازیکنان کار می کنم و در ابتدای راه مربیگری با این عزیزان سعی می کنم به خواسته های خودم و هواداران برسم. بازیکنان آلومینیوم آنقدر توانمند هستند که هر کاری بخواهند می توانند درون زمین انجلم دهند. از همه کسانی هم که که مارا حمایت می کنند تشکر می‌کنم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *