بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم/ دلیل انتقاد از دو بازیکن را نمی‌دانم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۳

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه با نتیجه ۳ بر ۱ تیم نفت مسجد سلیمان را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

«روی ماتا» مربی استقلال که در غیاب «ریکاردو ساپینتو» محروم به نشست خبری آمده بود، درباره این بازی گفت: برای این پیروزی خیلی خوشحال هستیم. سه امتیاز که هدف ما بود را گرفتیم. همانطور که دیروز صحبت کردیم می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. برای همین از دقیقه اول محکم شروع کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم و بعد چند موقعیت داشتیم تا گل ها را افزایش دهیم اما آنها را از دست دادیم. می توانستیم با چند گل نیمه اول را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم نفت سعی کرد فشار بیاورد و بازی را مساوی کند اما کیفیت ما بهتر بود و باید گل های زیادی می زدیم. بازی راحتی نبود. تیم ما با ذهنیت خوب از تمرکز بالایی برخوردار بود. از این که این سه امتیاز را به دست آوردیم خیلی خوشحالیم.

ماتا در مورد انتقادی که از عملکرد رضاوند و قایدی می شد اما آنها حالا به بازیکنان تاثیرگذار تبدیل شده اند گفت: دلیل این انتقادها را نمی دانم. این دو از بازیکنان خوب ما هستند و همه دیدند که امروز چه کردند.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: دیروز در این مورد صحبت کردم و هنوز اتفاقات جدیدی رخ نداده است.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت رضایی گفت: ایشان در نیمه اول مصدوم شدند و باید ارزیابی بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود وضعیت او چگونه است.

وی در مورد اظهارات رضا عنایتی هم گفت: من به نظرات ایشان احترام می گذارم اما ما ۱۳ موقعیت داشتیم و آنها ۵ موقعیت. با این حال نظرشان برای ما قابل احترام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *