بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عنایتی: استقلال را می بردیم اگر اعتماد به نفس بیشتر داشتیم/ زور دوستان یک مقدار زیاد است

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از شکست 3 بر یک مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تبریک می‌گویم به باشگاه بزرگ استقلال به خاطر امتیازی که گرفت. این بازی چند بخش دارد که بخشی از آن مربوط به ماست که با توجه به شرایط جدولی که داشتیم خوب بازی کردیم. مقابل استقلال موقعیت‌های گل زیادی خلق کردن کار هر تیمی نیست.

وی افزود: بازیکنان ما امروز اعتماد به نفس‌شان پایین بود وگرنه می‌توانستند کار بزرگی در زمین انجام بدهند.  بخش دیگر این بازی هم مربوط به داوری است که هر تاکیتکی بزنید و هر کاری بخواهید داخل بکنید یک نفر مثل مانع جلوی شما باشد کاری نمی‌توانید بکنید. ما گل خورده‌ایم و در دقیقه 9 پنالتی‌مان گرفته نمی‌شود. سوت‌های وسط زمین همگی برعکس بود، اوت‌ها همه برعکس، در دقیقه 94 و 95 یک پنالتی برای حریف گرفتند که فقط خنده‌ات می‌گیرد. دوست داری فقط بخندی. نگاه می‌کنی می‌بینی یک متر فاصله دروازه‌بان و مهاجم است. شما هر چقدر هم تلاش کنید نمی‌توانید در چنین بازی موفق باشید. چون زور دوستان یک مقدار زیادتر است.

وی افزود: دنبال بهانه‌جویی نیستیم بهانه هم نمی‌گیریم امروز تمام توان‌مان را گذاشتیم و در بازی‌های آینده هم همین کار را می‌کنیم تا بتوانیم جبران کنیم. بازی سختی شد. ولی می‌توانستیم اگر بازیکنان‌مان اعتماد به نفس بیشتری داشتند برنده بازی باشیم. اما این اتفاق نیفتاد. به تیم خوب استقلال بار دیگر تبریک می‌گویم و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

عنایتی در مورد اینکه نفت هفته‌ها بود که گلی نزده بود و شما به عنوان آقای گل ادوار تاریخ لیگ چه برنامه‌ای برای حل این مشکل دارید، عنوان کرد: در بدو ورودم به نفت دو مشکل بزرگ داشتیم اول اینکه گل‌های زیادی که این تیم خورده بود و همه تمرکز ما روی این مسئله بود که بتوانیم اعتماد به نفس را به بازیکنان برگردانیم. شما می‌دانید روزی که تیم را تحویل گرفتم سه روز بعد بازی داشتیم و خیلی کار عجیب و غریبی نمی‌توانستیم بکنیم. ولی با بازیکنان صحبت کردم چند راهکار کوچک ارائه کردیم حتی سیستم تیم را عوض کردم که در این چند بازی به آنچه که مدنظرمان بود توانستیم برسیم. حالا باید از موقعیت‌های گلزنی‌مان هم استفاده کنیم.

وی افزود: هم بازی با هوادار و هم بازی با پیکان موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که حتی 10 نفر شدیم. در مقابل استقلال هم موقعیت‌های‌مان گل نشد و شرایط را برای ما سخت کرد ان‌شاءالله اتفاق خوب می‌افتد. باید تمرکزمان را بیشتر کنیم و ان‌شاءالله با کمک و حمایت مسئولین موفق شویم. شرایط پرداختی بازیکنان برای‌مان خیلی مهم است. 

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *