بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رحمتی: برای مسئولانی که فقط شعار می‌دهند تأسف می‌خورم/ صداوسیما دیگر بازی‌های آلومینیوم را پخش نکند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۹
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که به برتری 2 بر یک آلومینیوم انجامید، گفت: یک تبریک ویژه می‌گویم و این برد را به همه هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنم. برای مسئولانی که بارها و بارها من را در اراک دیدند و عنوان کردند این مردم هیچ دلخوشی به جز فوتبال و آلومینیوم ندارند، تأسف می‌خورم که فقط شعار می‌دهند. دست تک‌تک بچه‌های تیمم را می‌بوسم و از تمام اعضای هیئت مدیره کارخانه و هیئت مدیره باشگاه و کسانی که در باشگاه آلومینیوم کار می‌کند تشکر می‌کنم که با همه وجودشان و بند بند سلول‌هایشان برای تیم و خوشحالی مردم زحمت می‌کشند.ادامه ناکامی‌های نساجی با توقف خانگی مقابل پیکان

وی ادامه داد: یک نفر به من بگوید که سیم و کابل چقدر هزینه دارد؟ این‌طوری برای مردم استان‌تان ارزش قائل می‌شوید و وقت می‌گذارید؟ هزینه‌اش هرچقدر هم باشد فکر نمی‌کنم اینقدر ارزش داشته باشد که بخواهید جوابگوی طرفداران تیم آلومینیوم که با برد این تیم یک هفته خوشحال هستند، نباشید. مگر امکان دارد که سازمان صداوسیمای استان مرکزی با یک دوربین بازی امروز تیم ما را پخش کند؟ من تأسف می‌خورم برای مسئولان و از باشگاه آلومینیوم و اعضای هیئت مدیره کارخانه تقاضا می‌کنم که دیگر اجازه ندهند صداوسیما بازی‌های تیم ما را پخش کند.

سرمربی آلومینیوم عنوان کر: مگر مردم شهر اراک چه دارند؟ من نزدیک به 10 ماه است که در آلومینیوم هستم، امکانات رفاهی چیست؟ چه جای تفریحی دارند و کجا می‌توانند بروند و خودشان را تخلیه کنند به جز استادیوم؟ امروز با تیمی بازی داشتیم که کمترین گل خورده و باخت را داشته و بهترین بازیکنان و کادرفنی را در اختیار و بالای جدول قرار دارد، بازیکنان من همه انرژی‌شان را مقابل این تیم خرج کردند تا مردم را خوشحال کنند و در رختکن توانی نداشتند. از رئیس هیئت مدیره کارخانه و آقای محمدی خواهش می‌کنم که اجازه ندهند دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه بیایند، خودمان پخش می‌کنیم و منت کسی را هم نمی‌کشیم.

رحمتی درباره بازی با مس رفسنجان گفت: دیروز هم گفتم که بچه‌های ما کاملاً واقف بودند به تمام اتفاقاتی قرار بود در بازی بیفتد. تمام نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده بودیم و از همان جا به گل رسیدیم و دقیقاً در بین دو نیمه هم تذکر دادیم که آن کار را انجام دهیم تا آسیب نبینیم. اشتباه کردیم و گل خوردیم تا در دقایقی از بازی تحت فشار قرار بگیریم. به تیم مس رفسنجان خسته نباشید می‌گویم که فوتبال خوبی بازی کردند. دست تک‌تک بازیکنانم را می‌بوسم و افتخار می‌کنم که در ابتدای راه مربیگری‌ام با این بازیکنان کار می‌کنم و سعی می‌کنم به خواسته‌های خودم و خواسته‌هایی که مردم از این تیم دارند، برسیم. بازیکنان من آنقدر توانمند هستند که هر کاری که بخواهند در زمین بازی انجام بدهند. از بقیه عزیزان هم که در تحقق یافتن نتایج خوب تیم ما زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *