بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روزهای تجدید حیات؛ وقتی احمدرضا عابدزاده برای اولین بار ملی پوش شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲

37 سال قبل در چنین روزی اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی الف و ب ایران برای حضور در تورنمنت بین المللی به میزبانی کشورمان در سال 64 اعلام شد، در این فهرست نام بازیکنان تازه ای به چشم می خورد که معروف ترین آنها احمدرضا عابدزاده و مجید نامجو مطلق بودند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی در این مسابقات برای اولین بار به نفرات دیگری مثل محمدحسن انصاری فرد و کریم باوی هم در ترکیب تیم ملی ب خود میدان داد، به این بازیکنان نام نفراتی مثل مرتضی یکه را هم باید اضافه کنیم.

در تیم ملی الف کشورمان برای آن بازیها نفراتی مثل احمد سجادی، محمد پنجعلی، مرتضی فنونی زاده، برادران بیانی، اصغر حاجیلو، حسین مسگر ساروی، مهران نجفی، سیروس قایقران، حمید درخشان، حمید علیدوستی، ناصر محمدخانی، عبدالعلی چنگیز، مرتضی یکه، سعید تهمتن و… حضور داشتند و در تیم ملی ب هم افرادی مثل احمدعابدزاده، پیروز جغتاپور، محمدعلی نعمت زاده، سعید صیامی، فرشاد پیوس، کریم باوی، مجید نامجو مطلق، بهتاش فریبا، محمدحسن انصاری فرد، سیامک رحیم پور، نادردست نشان و… نام خود را برای اولین بار در فهرست تیم ملی کشورمان می دیدند.

در این مسابقات تیم ملی الف ایران و امید لهستان به فینال رسیده و تیم ملی ایران در ضربات پنالتی برابر تیم لهستان بازنده شد و مهم ترین نکته این مسابقات در مجموع، حضور احمدرضا عابدزاده برای اولین بار در ترکیب تیم ملی کشورمان بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *