بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال به صدرنشینی نزدیک شد/ برد پرگل آبی‌ها برای چسبیدن به پرسپولیس و سپاهان

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۱

تیم استقلال از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که در این دیدار درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد.  برای استقلال در این بازی آرش رضاوند دقیقه ۴  و مهدی قائدی (۲ بار در دقایق ۵۴ و ۹۱ ) گلزنی کردند. تنها گل نفت را هم میلاد شیخ سلیمانی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند.  استقلال در دقیقه پنجم وقت های اضافه روی حرکت مهدی قایدی درون محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ضربه را خود قایدی زد اما کرمانشاهی دروازه بان حریف ضربه او را مهار کرد.

با این نتیجه استقلال با ۳۶ امتیاز و یک بازی بیشتر  نسبت به سپاهان و پرسپولیس به دلیل تفاضل گل کمتر  در رتبه سوم قرار گرفت.

آبی‌پوشان که تا قبل از این دیدار با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داشتند در غیاب ریکاردو ساپینتو سرمربی خود با ترکیب زیر میدان رفتند:

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

استقلال به صدرنشینی نزدیک شد/ برد پرگل آبی‌ها برای چسبیدن به پرسپولیس و سپاهان

تیم نفت مسجد سلیمان که با ۱۱ امتیاز در قعر جدول حضور دارد توسط سرمربی جدید خود رضا عنایتی با نفرات زیر به مصاف آبی‌پوشان رفت:

فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل شویعی کعبی، سینا عبدالهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی و رضا دهقانی.

استقلال به صدرنشینی نزدیک شد/ برد پرگل آبی‌ها برای چسبیدن به پرسپولیس و سپاهان

قضاوت این دیدار را حمید حاج ملک به عهده‌ داشت.

گل اول استقلال:

استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه ۵: آرش رضاوند): پاس دیدنی عارف غلامی در قوس مرکز زمین برای یامگا، با فرار تند و تیز این بازیکن از سمت راست آغاز شد. پاس زمینی و در عرض او پس از عبور از قایدی، به آرش رضاوند رسید و هافبک آماده این روزهای استقلال، با یک ضربه بغل پای دیدنی، گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند. 

گل دوم استقلال:

(دقیقه ۵۵: مهدی قایدی): پاس در عمق و دیدنی آرش رضاوند به مهدی قایدی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با مجد کرمانشاهی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

گل سوم استقلال

(دقیقه ۹۰+۱: مهدی قایدی): پاس روزبه چشمی در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن پس از چند حرکت پا، سنیا عبداللهی مدافع روبروش را فریب داد و سپس ضربه غافلگیرکننده اش را به سمت دروازه زد که فرهاد مجدکرمانشاهی هیچ واکنشی روی این توپ نشان نداد و استقلال با درخشش قایدی، به گل سوم خود نیز دست پیدا کرد.

گل اول نفت 

(دقیقه ۹۰+۳: میلاد شیخ سلیمانی): پرتاب بلند رضا مغانلو به روی دروازه، با اشتباه سینا سعیدی فر همراه شد و توپ مقابل میلاد شیخ سلیمانی قرار گرفت که این بازیکن با شوتی محکم، توپ را به طاق دروازه استقلال چسباند و اختلاف را کاهش داد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *