بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال 3 – نفت مسجد سلیمان صفر / بازگشت قهرمان به کورس مدعیان

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹

به گزارش ایلنا، تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

بازی

نیمه نخست این بازی که با گل دقیقه 5 آرش رضاوند همراه بود با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم استقلال موفق شد با گل دقیقه 54 مهدی قایدی فاصله را به عدد دو برساند. او در آخرین لحظات بازی هم موفق به گلزنی شد تا استقلال برای سومین بازی متوالی به برتری دست پیدا کند. شاگردان ریکاردو ساپینتو پیش از این ملوان و مس کرمان را از پیش رو برداشته بودند.

تیم استقلال با این پیروزی 36 امتیازی شد و به پرسپولیس و سپاهان رسید اما همچنان با توجه به تفاضل گل در رده سوم جای دارد. نفت 11 امتیازی هم کماکان در قعر جدول رده بندی است.


گروه داوری: حمید حاج ملک / کمک ها: آرمان اسعدی – عباس پورحیدری ؛ داور چهارم: حامد سیری / ناظر: یداله جانبازی

اخطار

کارت زرد

امیرحسین کریمی(46) از نفت مسجد سلیمان


شرح گل‌ها

استقلال یک – نفت مسجد سلیمان صفر؛ آرش رضاوند، دقیقه 5: روی پاس کوین یامگا و سایه مهدی قایدی، آرش رضاوند با یک ضربه مطمئن اولین گل آبی‌ها در این مسابقه را به ثمر رساند.(تماشای ویدیوی گل)

آرش رضاوند1

استقلال 2 – نفت مسجد سلیمان صفر / مهدی قایدی، 54: مهاجم تکنیکی آبی‌ها با یک فرار روی پاس رضاوند فضای مناسبی بین مدافعان به دست آورد و در موقعیت تک به تک گلزنی کرد.(تماشای ویدیوی گل)

استقلال 3 – نفت مسجد سلیمان صفر / مهدی قایدی، دقیقه 1+90: مهدی قایدی با یک شوت حساب شده دروازه بان حریف را غافلگیر کرد و گل سوم را به ثمر رساند.


ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی(سینا سعیدی فر، 46)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا(صالح حردانی، 72)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری(امید حامدی فر، 72)، آرش رضاوند، محمد محبی(پیمان بابایی، 79)، مهدی قایدی، ارسلان مطهری(سجاد شهباززاده، 72) 

استقلال تهران

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل شویعی کعبی(جهانبخش ذبیحی طاهر، )، سینا عبداللهی، حسین مجلی شنانی(محمد خرم الحسینی، 67)، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی(محمود صالحی،72)، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی(پیمان میری، 67)


* در حاشیه

* ریکاردو ساپینتو به دلیل محرومیت در این مسابقه روی نیمکت حضور ندارد و از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کند.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۸_۱۶-۲۸-۲۱

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *