بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبدی: روسیه دو فرصت داشت و دو گل زد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۴

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: در نیمه دوم روسیه فقط دو موقعیت ایجاد کرد که هر دو فرصت وارد دروازه ما شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از شکست شاگردانش مقابل روسیه گفت:

این بازی را خیلی خوب شروع کردیم. تمام نیمه اول در اختیار ما بود و هیچ خطری از طرف حریف ایجاد نشد، اما در نیمه دوم بچه‌ها نتوانستند مقابل بلند بازی کردن آنها و استفاده از میانگین قدی بلندشان و تجربه بازی کردن در اروپا، با تجربه عمل کنند.

وی ادامه داد:

باید تجربه ما بیشتر شود. در نیمه دوم روسیه فقط دو موقعیت ایجاد کرد که هر دو فرصت نیز وارد دروازه شد. این بازی برای ما تجربه خوبی شد حتما تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده نیست، بلکه تیمی که می‌تواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد.

عبدی افزود:

بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند، خوب زحمت کشیدند، خوب دفاع کردند و ایجاد موقعیت خوبی نیز داشتند، اما در صحنه‌هایی که گل خوردیم می‌توانستیم راحت از گل زدن حریف جلوگیری کنیم. بچه‌ها با توجه به بازی خوبشان تصور نمی‌کردند روسیه بتواند از خلا و تمرکز نداشتن‌شان استفاده کنند. روسیه تیم خیلی خوب و گردن‌ کلفتی است که میانگین قدی خیلی خوبی هم دارد. از این قضیه هم استفاده می‌کرد.

سرمربی تیم ملی زیر 17سال کشورمان تاکید کرد:

در کل تجربه و بازی فوق‌العاده‌ای بود. امیدوارم در دیدار بعدی با نتیجه بهتری بیرون بیاییم و بتوانیم با کسب این تجارب خوب در مسابقات آسیایی بازی‌های بهتری ارائه بدهیم. هدف اصلی ما کسب تجربه و اجرای مناسب در این تورنمنت است. اطمینان دارم نتیجه مناسب هم به همراه می‌آید.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *