بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رشیدی: پیش بینی نتایج مرحله پلی‌آف سخت بود/ بازی قشنگی مقابل سریک داریم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۰۴
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

نیلوفر رشیدی درخصوص بازی تیمش در فینال لیگ برتر والیبال برابر سریک گنبد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما در دور رفت در سالن گنبد که از شرایط سالن راضی نبودیم بازی را 3 بر 2 به سریک واگذار کردیم اما در بازی برگشت موفق شدیم نتیجه را 3 بر صفر به سود خودمان به پایان ببریم و فکر می‌کنم بازی قشنگی را در فینال روز جمعه داریم.

وی افزود: سریک در گنبد تماشاگران زیادی داشت و من خیلی خوشحالم که تماشاگران خانم زیادی می‌توانند به سالن مسابقات بیایند و تشویق و حمایت تماشاگران نتیجه خیلی خوبی برای والیبال بانوان دارد.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان با اشاره به دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی و راه یافتن به فینال اظهار داشت: ما بعد از بازی برابر ذوب آهن اصفهان تمرینات تیم را آغاز کرده و روی نقاط ضعف و اشتباهات تیم کار کردیم و از فردا روی تیم سریک کار می‌کنیم تا با آنالیز این تیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی در خور نام بازیکنان و باشگاه پیکان در فینال بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دادیم. ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است که سال‌ها در عرصه بانوان تیمداری می‌کند.

رشیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه فدراسیون تصمیم گرفت مقام سوم مشترک را به دو تیمی که در مرحله نیمه نهایی شکست خورده‌اند بدهد؛ بازی فینال مهم است.مراحل پلی‌آف لیگ برتر والیبال با ویدئوچک برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

 

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *