بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: فسخ قرارداد نویر مانند رونالدو؟ ما چنین باشگاهی نیستیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۰۰

همه از رابطه نزدیک تونی تاپالوویچ و مانوئل نویر باخبرند و می‌دانستند که اخراج او چندان به مذاق کاپیتان باواریایی‌ها خوش نخواهد آمد. اما مصاحبه اخیر و جنجالی این دروازه بان 36 ساله در این‌باره و آن هم در یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل بایرن مونیخ، بسیار حاشیه ساز شده و نارضایتی مدیران بایرن مونیخ را در بر داشته است.

طرفداری | حال پس از اولیور کان مدیر عامل بایرن مونیخ و حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی این باشگاه، هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ نیز به این موضوع واکنش داده و از کاپیتان باواریایی‌ها انتقاد کرده است. هاینر حرکت مانوئل نویر را ناامید کننده دانسته و از گفته‌های تند کان و حمیدزیچ در مورد این بازیکن نیز حمایت کرده است. هاینر در مصاحبه با بیلد در این‌باره گفت: 

این برای ما غیر قابل درک و ناامید کننده بود که مانوئل راه ما را در پیش نگرفت و بلکه به طور مستقیم خود را در معرض دید عموم قرار داد. بیش‌تر از اینکه عصبانی باشم، ناامید هستم زیرا فکر می‌کردم مانوئل که برای مدت زیادی با ما بوده است به ما اعتماد زیادی دارد و برای بحث در این‌باره، ابتدا به سراغ خود ما خواهد آمد. من به طور صد درصد از گفته‌های اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ حمایت می‌کنم. اکنون می‌خواهیم با نویر بنشینیم و همه چیز را همراه با آرامش و به طور حرفه‌ای حلف کنیم. مهم‌ترین موضوع در حال حاضر این است که نویر دوباره سلامت خود را به دست بیاورد و بتواند بازی کند. سپس خواهیم دید چه خواهد شد. 

بیش‌تر بخوانید: 

انتقاد تند اولیور کان از مانوئل نویر: او با این مصاحبه، ارزش‌های بایرن مونیخ را زیر پا گذاشت 

مانوئل نویر: با اخراج تونی تاپالوویچ، احساس می‌کنم قلبم را از جا کنده‌اند؛ این بی‌رحمانه‌ترین چیز در حرفه من بود

برخی این مصاحبه مانوئل نویر را با مصاحبه کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان پیش از جدایی‌اش از منچستریونایتد مقایسه کرده‌اند و به همین خاطر در چند روز گذشته گمانه زنی‌های درباره فسخ احتمالی قرارداد کاپیتان 36 ساله بایرن مونیخ به وجود آمده است. هاینر در جواب این سوال خبرنگار، گفت:

قطعاً چنین چیزی اصلاً در باشگاه مورد بحث نیست. مانوئل بازیکن ما است و با ما قرارداد دارد. بایرن مونیخ این‌گونه کار نمی‌کند. در باشگاه خود، چنین چیز‌های را در داخل حل می‌کنیم و این همان چیزی است که باشگاه‌مان را خاص و قوی می‌کند.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *